همایش سراسری مدیران بانک سینا برگزار شد

همایش سراسری مدیران بانک سینا در شهر رامسر برگزار شد.

عصر بانک؛در این همایش عملکرد شش ماهه بانک سینا مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و در مورد سیاست های آتی بانک نیز تصمیم گیری شد.

مدیر عامل بانک سینا در این نشست از طی مراحل افتتاح شعبه در دو کشور عمان و آلمان خبر داد و گفت: دریافت مجوز و افتتاح شعبه در خارج، نیازمند آماده سازی مقدمات، استانداردها و پیش نیازهای بسیاری است که در این راستا قراردادی با شرکت KPMG  از شرکت های معتبر بین المللی در زمینه حسابرسی به امضا رسیده و امیدواریم به زودی شاهد آغاز فعالیت این شعب باشیم.

وی در ادامه، عملکرد شعب را در جذب منابع خوب ارزیابی کرد و گفت: اگرچه اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته اما در فضای رقابتی امروز بین بانکها، نیازمند تلاش بیشتر هستیم که استفاده از ظرفیت بنیاد مستضعفان می تواند عاملی مهم در جهش فعالیت ها باشد.

وی همچنین با اشاره به پیاده سازی پروژه های توسعه ای در بانک سینا، گفت: امیدواریم با پیاده سازی و بهره برداری از این پروژه ها که به بهبود و ارتقاء روند فعالیت ها در بانک و انطباق با استانداردهای بین المللی می انجامد، بتوانیم به خوبی پاسخگوی نیازهای بانکی هموطنان باشیم.

مهندس پیشرو ضمن برشمردن اقدامات این بانک در زمینه مسئولیت های اجتماعی گفت: رفع محرومیت وکمک به توانمند سازی مناطق کمتر توسعه یافته و ورود به طرح های حمایتی از برنامه ها و فعالیت های اخیر بانک سینا است که در همین راستا، یک باب مدرسه با کمک کارکنان بانک در منطقه قلعه گنج کرمان به بهره برداری رسید و دو دستگاه آمبولانس نیز به مردم این شهرستان و همچنین شهر راز و جرگلان در خراسان شمالی اهدا شد.

در این نشست، مدیران واحدها گزارشی از وضعیت عملکرد زیرمجموعه ارائه دادند و شعب برتر بانک نیز مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین مجتمع اقامتی کارکنان در 48 واحد به بهره برداری رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.