مقایسه 4 اپلیکیشن پرداخت موبایلی ایرانی تاپ ، پات ، سکه و آپ

عصربانک در این مطلب، 4 اپلیکیشن پرداخت موبایلی شرکتهای PSP را معرفی کرده و امکان دانلود هر یک را قرار داده است.

عصر بانک؛با گسترش نفوذ گوشی های هوشمند از یک طرف و ارائه روشهای جدید پرداخت مثل اپلیکیشن های پرداخت موبایلی  از طرف دیگر ، استفاده کنندگان نهایی که مردم و مشتریان بانکی هستند با حجم گسترده ای از اپلیکیشن روبرو هستند که هر کدام خدمات و معایب و مزایای خود را دارند ، ما در ادامه به معرفی 4 اپلیکیشن  از 4 شرکت PSP  پرداخته ایم ، که از شاپرک مجوز فعالیت و ارائه خدمات پرداخت دارند و همچنین امکان دانلود هر یک از این اپلیکیشن ها را هم فراهم کرده ایم:

اپلیکیشن آپ آسان پرداخت پرشین

اپلیکشن آپ شرکت آسان پرداخت ، یک نرم افزار بسیار کاربردی و رایگان است که با استفاده از آن امکانات پرداخت به روشی متفاوت و آسان تر از همیشه در اختیار شماست. فقط کافیست گوشیتان به اینترنت وصل باشد و رمز دوم کارت عابربانک خودتان را از دستگاه های خودپرداز ATM مربوط به همان بانک و در قسمت عملیات رمز – رمز دوم (رمز اینترنتی) دریافت کنید.

برای دانلود و دریافت راهنما روی عکس زیر کلیک کنید:

آپ چه خدماتی دارد؟

خرید شارژ

خرید شارژ مستقیم، رمز شارژ و شارژ شگفت انگیز برای سیمکارت خود ودیگران

شارژ اینترنت

خرید بسته های اینترنت 3G و 4G، شارژ وایمکس و اینترنت ADSL

قبض موبایل

پرداخت قبض میاندوره و پایان خطوط دائمی تلفن همراه

نیکوکاری

پرداخت مبالغ خیریه به موسسات نیکوکاری مانند محک، کمیته امداد، مهر آفرین و …

قبض خدماتی

پرداخت قبوض خدماتی با وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت و یا از طریق بارکدخوان

امتیازگیری

دریافت امتیاز با تکان دادن گوشی بعد از هر پرداخت موفق

بیمه

خرید آسان بیمه آتش سوزی مسکن، حوادث انفرادی

تله پرداز

خرید از پایانه های فروشگاهی آسان پرداخت بدون نیاز به در دست داشتن کارت بانکی

اپلیکیشن تاپ تجارت الکترونیک پارسیان

اپلیکیشن پرداخت همراه پککو (تاپ) بر روی سیستم عامل های مطرح اندروید وIOS تهیه گردیده است.کاربران می توانند از کلیه خدمات عرضه شده همچون خرید شارژ، پرداخت قبض، استعلام موجودی، خرید بدون کارت، مدیریت قبض، فروشگاه های نزدیک من و غیره استفاده نمایند.کلیه تراکنش های مربوطه از بر بسترهای اینترنت وUSSD پککو قابل انجام است.

برای دانلود و دریافت راهنما روی عکس زیر کلیک کنید

تاپ چه خدماتی دارد؟

جریمه خودرو

همیشه مشغله کاری، موجب می شود مسائل زیادی را فراموش کنیم، فراموشی هر مسئله ای به اندازه خاص برای ما ضرر دارد، اما اگر قبض جریمه ماشین را پرداخت نکنید دو برابر خواهد شد، دیگر نگران نباشید با نرم افزار تاپ به راحتی از روی گوشی همراه خودتان قبض جریمه را پرداخت نمایید.

خرید انواع کارت شارژ

از طریق اپلیکیشن تاپ می توانید در هر زمان و مکان حتی بدون دسترسی به اینترنت اقدام به خرید انواع کارت شارژ سیم کارت های ایرانسل، همراه اول و رایتل به صورت 24 ساعته نمایید که در آن تعطیلی وجود ندارد.

پرداخت بدون کارت

از طریق این اپلیکشن شما می توانید در هر زمان و مکان که دسترسی به اینترنت داشتید اقدام به خرید اینترنتی انواع کارت شارژ سیم کارت های ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و تالیا به صورت 24 ساعته نمائید که در آن تعطیلی و جود ندارد!

پرداخت و مدیریت قبوض

هر ماه باید قبوض را پرداخت کنید؟ شاید این روزها کمی ساده تر شده باشد ، پشت دستگاه های ای تی ام کمی منتظر می مانید و پرداخت قبوض را انجام می دهید، اما ما ساده تر از این را به شما پیشنهاد می کنیم، تمامی قبوض خود را از طریق اپلیکیشن تاپ بر روی گوشی تلفن همراه خود به سادگی پرداخت نمایید.

نیکوکاری

مردم کشورم با بیت بنی آدم اعضای یک دیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند رشد کرده اند، نیکوکاران عزیز به راحتی می توانند با استفاده از این اپلیکیشن مبلغ مورد نظر خود را به سازمان های حمایتی و انجمن ها واریز نمایند. ساختار واریز بسیار ساده و کاربر پسند بوده و با چند مرحله ساده این کار قابل انجام می باشد.

امتیاز گیری

یک بازی چاشنی یک برنامه جدی! این بخش از برنامه به صورت یک سرگرمی در نظر گرفته شده است. امتیازات این بازی برای شما ذخیره شده و می توانید از آن در قسمت های دیگر برنامه استفاده کنید. اوقات فراغت خود را داخل بخش امتیاز گیری سپری کنید و امتیاز جمع کنید.

فروشگاه های اطراف

وقتی در یک مکان نا آشنا هستید ، بهترین چاره یک راهنماست، با استفاده از امکان مکان یابی اپلیکیشن تاپ  می توانید به راحتی فروشگاه های اطراف خود را بیابید و از روی نقشه مکان دقیق آن ها را متوجه شوید. تاپ راهنمای شماست در هر جا و هر زمان که باشید.

اپلیکیشن پات ایران کیش

شرکت کارت اعتباری ایران کیش نرم افزار اندرویدی خود را تحت عنوان “پات” جهت استفاده دارندگان کارت رونمایی کرده است. کاربران می توانند از طریق این نرم افزار عملیات زیر را انجام دهند:

خرید شارژ تلفن همراه

پرداخت قبض

پرداخت وجه به حسابهای سازمانی خیریه

این نرم افزار را می توانید از اینجا دانلود نمایید.

اپلیکیشن سکه به پرداخت ملت

شرکت به پرداخت ملت در راستای گسترش ابزارهای نوین پرداخت الکترونیکی و امکان دسترسی آسان و سریع به خدمات پرداخت غیر حضوری، سامانه کیف همراه را با نام تجاری (سکه) با قابلیت پرداخت از طریق NFC طراحی و در اختیار مشتریان قرار داده است، تا امکان دریافت خدمات پرداخت الکترونیکی در تمامی لحظات فراهم گردد.

پرداخت از طریق فناوری NFC

دارندگان کارتهای بانک ملت می توانند پس از نصب و فعالسازی اپلیکیشن سکه برروی گوشی موبایل اندرویدی و مجهز به NFC خود ، شماره کارت بانکیشان و همچنین رمز دوم کارتشان را در این سامانه به صورت امن ذخیره سازی نموده و از این پس هنگام خرید از پایانه های فروشگاهی به پرداخت ملت به جای کشیدن کارت بروی پایانه، موبایل خود را به پایانه فروشگاهی نزدیک کرده و رمز اول آن را وارد نموده و سپس تراکنش خرید را انجام دهند.

برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید

سکه چه خدماتی دارد؟

پرداخت

پرداخت قبض خدماتی

خرید شارژ

شارژ اینترنت

پرداخت قبض موبایل

نیکوکاری

مزایای استفاده از سکه

کیف کارت‌های بانکی (امکان ذخیره‌سازی امن شماره کارت‌های بانکی)

اسکن سریع بارکد (امکان اسکن بارکد روی قبوض برای پرداخت سریع‌تر)

امتیازدهی و قرعه‌کشی (امکان دریافت امتیاز با انجام تراکنش و یا معرفی دوستان)

رایگان بودن تراکنش های انجام شده

دارا بودن حداکثر امنیت

سرعت بالا

عدم نیاز به همراه داشتن کارت بانکی

عدم نیاز به همراه داشتن وجه نقد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.