حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تحقق اهداف دولت تدبیر و امید در موسسه اعتباری کوثر

موسسه اعتباری کوثر در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تحقق اهداف دولت تدبیر و امید، برای ایجاد تحرک در اقتصاد، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ایجاد فضای رقابتی بین آنها در فروش محصولات داخلی در سال 1395 تسهیلاتی معادل 38.813 میلیون ریال بابت خرید کالاهای بادوام و خرد تولید داخل پرداخت نموده است.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ این نوع تسهیلات به‌منظور خرید کالاهای بادوام در اختیار مشتریان قرار گرفته است. به این صورت که بانک کالاها را از فروشنده اصلی به‌صورت نقدی خریداری و برای مشتریان این امکان را فراهم می‌کند تا به‌صورت اقساطی آن را از بانک خریداری نماین، بر اساس عقود اسلامی این تسهیلات به‌صورت فروش اقساطی و مرابحه واگذار می‌گردد.

 

پرداخت 918.970 میلیون ریال  تسهیلات به بخش تعاون در سال 94

علی قاضی سرپرست معاونت اعتبارات و تسهیلات موسسه اعتباری کوثر گفت: پرداخت پرداخت 918.970 میلیون ریال  تسهیلات در سال 94 به بخش تعاون در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نشان از اهتمام موسسه اعتباری کوثر به حمایت از تعاونی ها دارد.

قاضی افزود: بخش تعاونی یکی از فرابخش‌های اقتصادی تلقی می‌شود و از مجموعه‌هایی است که مورد تاکید رهبری و تمام مسئولان نظام است. تجمیع سرمایه مردم و ایجاد تشکل‌های اقتصادی در صنایع مختلف در قالب تعاونی شکل می‌گیرد و در قانون اساسی و چشم‌انداز هم پشتوانه محکمی دارد .

2.441.791 میلیون ریال تسهیلات و تعهدات  پرداختی به بنگاه های کوچک و متوسط در سال 95 

وی با اشاره به 2.441.791 میلیون ریال تسهیلات و تعهدات  پرداختی به بنگاه های کوچک و متوسط در سال 95 گفت: یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته حمایت از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.