48 سخنران نمایشگاه تراکنش معرفی شدند

48 سخنران در مدت سه روز برپایی نمایشگاه تراکنش ایران، محورهای مهم فناوری‌های مالی و مباحث روز نظام بانکی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

عصر بانک؛به گزارش ستاد خبری نمایشگاه تراکنش ایران، به منظور تقویت هر چه بیشتر بعد علمی نمایشگاه ITE 2016 و بررسی مباحث روز فناوری اطلاعات صنایع مالی و نظام‌های پرداخت در کشور، رایزنی‌های گسترده‌ای با چهره‌های علمی داخلی و خارجی برای حضور در رویداد و برپایی کارگاه یا ارائه سخنرانی علمی انجام شده است.

بنا به این گزارش، تاکنون سخنرانی 48 نفر در این رویداد قطعی شده است که در موضوعات مختلفی همچون بانکداری یکپارچه، کلان داده، امنیت، بازاریابی، توسعه محصول، پرداخت الکترونیک، رایانش ابری و … به ایراد سخن خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است در روزهای آتی احتمال اضافه شدن برخی چهره‌های مطرح دیگر به این فهرست وجود دارد. ضمن آنکه نمایشگاه تراکنش ایران، شاهد چندین کارگاه تجاری و قریب به60 کارگاه معرفی محصول، علاوه بر سخنرانی‌های علمی رویداد خواهد بود.

علاقه‌مندان برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به سخنرانان و  سایر رویدادهای نمایشگاه می‌توانند به وب‌سایت نمایشگاه (www.itefaba.com/fa) یا کانال تلگرامی (@fabacenter)  آن مراجعه فرمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.