تاکید بنیان‌گذار بانک اقتصادنوین بر ایجاد پنجره ارائه خدمات ویژه و نوین

بنیان‌گذار بانک اقتصادنوین در سمینار تخصصی آموزشی - مشاوره‌ای آشنایی با اسناد خزانه اسلامی، اوراق مشارکت و خدمات نوین بانکی که به همت بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین و شرکت تامین سرمایه نوین و به میزبانی سندیکای شرکت‌های ساختمانی برگزار شد بر ایجاد پنجره ارائه خدمات ویژه و نوین برای شرکت‌های پیمانکاری در گروه اقتصادنوین تاکید کرد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین مهندس محمد صدر هاشمی‌نژاد در این مراسم اظهار داشت: بانک اقتصادنوین با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان حقوقی و بزرگ برای نخستین بار نسبت به طراحی و معرفی خدمات بانکداری شرکتی اقدام کرده است که این خدمات بخش عمده‌ای از نیازهای فعالان این بخش را تامین نموده است. وی با اشاره به تغییر نیاز مشتریان خصوصا شرکت‌های پیمانکاری، بر نقش پررنگ شرکت تامین سرمایه نوین در معرفی و ارائه شیوه‌های نوین در تامین مالی این شرکت‌ها تاکید کرد.

 

مسعود مهردادفر معاون بانکداری شرکتی، توسعه بازار و اعتبارات بانک اقتصادنوین نیز در این مراسم با اشاره به سابقه ارایه خدمات بانکداری شرکتی در نظام بانکی کشور گفت: بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی کشور با درک و شناسایی نیاز مشتریان بزرگ حقوقی نسبت به معرفی بانکداری شرکتی اقدام کرد و این خدمت امروز بخش از خدمات لاینفک نظام بانکی به شمار می‌رود.

وی در خصوص تامین خدمات مورد نیاز شرکت‌های ساختمانی و پیمانکاری گفت: بانک اقتصادنوین با همکاری شرکت‌های گروه اقتصادنوین از جمله شرکت تامین سرمایه نوین، لیزینگ و خدمات ارزی و صرافی اقتصادنوین سبدی از انواع خدمات مورد نیاز فعالان این بخش را ارایه می‌کنند که این خدمات با استقبال شرکت‌های ساختمانی و پیمانکاری همراه بوده است.

مهردادفر خاطر نشان کرد: بانک اقتصادنوین همواره کوشیده با درک نیاز مشتریان نسبت به معرفی خدمات جدید اقدام کند که این خدمات به طور معمول مورد استقبال مشتریان بانک قرار گرفته است، به عنوان مثال بانک اقتصادنوین در صدور ضمانت‌نامه‌های بانکی سهم بسیار بالایی را در میان بانک‌های خصوصی کشور به خود اختصاص داده است که این مهم نشان‌دهنده استقبال مشتریان از خدمات بانک است.

دکتر ولی نادی قمی مدیرعامل شرکت تامین سرمایه نوین نیز در سمینار تخصصی ویژه صنعت پیمانکاری مشترک بانکداری شرکتی و تامین سرمایه نوین، طی سخنانی ضمن معرفی ابزارهای نوین تامین مالی معرفی شده توسط این شرکت گفت: شرکت تامین سرمایه نوین پیشرو در ارایه ابزارهای نوین تامین مالی در کشور بوده که اوراق مشارکت، صکوک (اوراق اجاره)، اوراق مرابحه، اوراق استصناع (سفارش ساخت) و اوراق سلف از آن جمله است.
وی از آمادگی این شرکت برای ارایه خدمت به شرکت‌های پیمانکاری و ساختمانی خبر داد و افزود: شرکت تامین سرمایه نوین تاکنون نسبت به تامین مالی پروژه‌های بزرگ اقدام کرده است و این امکان برای سایر مشتریان‌ نیز فراهم است.

در ادامه سمینار تخصصی ویژه صنعت پیمانکاری مشترک بانکداری شرکتی و تامین سرمایه پنل تخصصی و جلسه پرسش و پاسخ با حضور مهندس دادمان دبیر سندیکای شرکت‌های ساختمانی، مهردادفر معاون بانکداری شرکتی، توسعه بازار و اعتبارات بانک اقتصادنوین، دکتر ولی نادی قمی مدیرعامل و کدیور معاون شرکت تامین سرمایه نوین برگزار شد و اعضای پنل به سوالات حاضرین پاسخ دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.