ارائه خدمات نمایشگاهی، هم طراز استاندارد های بین المللی در ITE

نمایشگاه تراکنش ایران با حساسیت نسبت به استاندارد های بین المللی خدمات خود را در طراز جهانی و با رعایت اصول کسب و کاری ارائه می کند.

عصر بانک؛روابط عمومی فابا با اذعان به شائبه برانگیز بودن خدمات رایگان و نیز اینکه هم اکنون ارائه خدمات رایگان و با کیفیت نازل بویژه در بخش تراکنش های مالی یکی از مشکلات نظام بانکی کشور است اعلام کرد ، نمایشگاه تراکنش ایران ، با رعایت اصول کسب و کاری از استاندارد های کیفی بین المللی پیروی می کند.

خدمات اعلام شده از سوی روابط عمومی فابا و هزینه های اعلامی به شرح زیر می باشد:

حضور در سمینار ها( برای مدیران عامل بانکها ، اعضاء هیئت مدیره بانک ها ، اعضاء هیئت عامل بانک ها ، مدیران روابط عمومی بانک ها ، مدیران آموزش بانک ها رایگان است " دعوت نامه رسمی برای این دسته از مخاطبان ارسال خواهد شد " و حضور برای سایرین با پرداخت هزینه و ثبت نام میسر است).
حضور در کار گاه های آموزشی(برای مدیران عامل بانکها ، اعضاء هیئت مدیره بانک ها ، اعضاء هیئت عامل بانک ها ، مدیران روابط عمومی بانک ها ، مدیران آموزش بانک ها رایگان است " دعوت نامه رسمی برای این دسته از مخاطبان ارسال خواهد شد " و حضور برای سایرین با پرداخت هزینه و ثبت نام میسر است).

رزرو کارگاه تجاری برای شرکت های متقاضی (مشمول پرداخت هزینه است).

رزرو کارگاه معرفی محصول Show up  برای شرکت های متقاضی (مشمول پرداخت هزینه است).

رزرو زمان برای برپایی نشست در تالار های گفتگو برای مدیران ارشد حوزه بانکی (مشمول پرداخت هزینه است).

رزرو غرفه در بخش نمایشگاهی (مشمول پرداخت هزینه است).

ثبت نام و رزرو غرفه استارت آپی (شامل پرداخت هزینه ای متناسب برای استارت آپ ها است).

حضور و بازدید از بخش نمایشگاهی (برای عموم رایگان است).

حضور در نشست های تخصصی(برای عموم رایگان است).

حضور در تالار گفتگو( برای عموم رایگان است ).

حضور و بازدید از کارگاه های تجاری (برای عموم رایگان است).

حضور و بازدید از کارگاه های معرفی محصول Show up (برای عموم رایگان است).

بازدید از جشنواره استارت آپ ها و نشست آسیب شناسی جریان استارت آپ ها ( برای عموم رایگان است).

حضور و بازدید از مراسم افتتاحیه و اختتامیه (برای عموم رایگان است).

شرح خدماتی که مشمول پرداخت هزینه می باشند در بخش ثبت نام سایت نمایشگاه درج شده است و سیاست های نمایشگاه تراکنش از بدو شکل گیری بر همین مبنا تنظیم گردیده است.

به گزارش روابط عمومی فابا ، علاقه مندان به حضور در نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران جهت سهولت در دریافت کارت می‌توانند از هم‌اکنون اقدام به ثبت نام رایگان نموده و در ایام نمایشگاه با ارائه کارت شناسایی به واحد صدور کارت در محل نمایشگاه ، تعبیه شده در کنار درب ورودی سالن تهران کارت خود را دریافت نمایند. همچنین عزیزانی که موفق به ثبت نام در پورتال نمایشگاه تراکنش نشده باشند با مراجعه به واحد صدور کارت می توانند اقدام به ثبت نام و دریافت کارت نمایند که طبیعتاً زمان بیشتری را می بایست جهت دریافت کارت صرف نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.