همه چیز درباره حلقه های پرداخت بی تماس« کرو» مسترکارت

این حلقه ها ضدآب، ضد حساسیت، ضد خش هستند و نیاز به شارژ ندارند. حلقه های کرو 65.50 دلار (49.99 پوند)قیمت گذاری شده اند.

گروه ترجمه عصربانک : کرو که شرکتی در حوزه فناوری های پوشیدنی است به تازگی یک حلقه پرداخت بی تماس مبتنی بر NFS ساخته که با حساب سپرده فرد  درموسسه پرداخت وابسته به مسترکارت به نام  PSI-PAY متصل می شود. کاربران  می توانند از کارت های پیش پرداخت پلاستیکی مسترکارت برای خرید در فروشگاه  استفاده کنند یا آنکه اگر فقط خواهان گزینه خرید آنلاین هستند، از شماره مجازی مسترکارت بهره گیرند و همچنین با این حلقه نیز به راحتی از خدمات پرداخت بدون تماس بهره مند شوند. محصولات مستر کارت را می توان به وسیله  خدمت «پی پال»، انتقال وجه بانکی  یا کارت های اعتباری و نقدی، شارژ کرد.

 

برای عدم اختلال در حلقه های مغناطیسی که قابلیت پرداخت بی تماس حلقه های کرو را فراهم می کنند، آنها را از جنس« زیرکنیا سرامیک» ساخته اند.  این حلقه ها در رنگ های سیاه و سفید  با طیف رنگی مختلف در داخل حلقه عرضه شده اند. این حلقه ها ضدآب، ضد حساسیت، ضد خش هستند و نیاز به شارژ ندارند.  حلقه های کرو 65.50 دلار (49.99 پوند)قیمت گذاری شده اند.

برنامه کرو  برای دستبند های هوشمندiOS و آندروید  نیز فراهم شده است . به گزارش عصربانک، برای افزایش امنیت، این حلقه قابلیت خاموش و روشن شدن دارد . همچنین نیازی نیست برای انجام پرداخت آن را با تلفن همراه همخوان کرد. حلقه های کرو علاوه بر انجام همخوانی با پرداخت های EMV مسترکارت، می توانند کارت های پرداخت اویستر متعلق به شرکت حمل ونقل لندن را پشتیبانی کنند.

این شرکت به دنبال شرکایی است که نسبت به خرید و به کارگیری حلقه ها و همین طور محصولات آتی آن از جمله دستبندها و ساعت ها علاقمند باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.