نرم افزارهای پرداخت موبایلی جایگزین کد های USSD خواهد شد

از نسخه جدید نرم افزار پیشرفته پرداخت موبایلی تاپ و کمپین پورشه تاپ رونمایی شد

عصر بانک؛مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان از نسخه جدید نرم افزار پرداخت موبایلی تاپ و کمپین پورشه تاپ رونمایی کرد.

 

به گفته عبدالعظیم قنبریان مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نرم افزارتاپ جدید کاملترین اپلیکیشن پرداخت موجود در بازار بوده و تمامی نیازهای کاربران را در خدماتی همچون خرید طرح ترافیک، خرید بسته های اینترنتی، پرداخت تمامی قبوض ، خرید شارژ هر 3 اپراتور تلفن همراه ، کمک به بیش از 100 موسسه خیریه در سراسر کشور و … را پوشش می دهد و مطابق برنامه ریزی های انجام شده تاپ به جزئی از زندگی روزمره مردم بدل خواهد شد. در این راستا با توجه به محدودیت های اعمال شده از سوی بانک مرکزی در حوزه  تراکنش های USSD  پیش بینی می کنیم که کاربران با نصب نرم افزارتاپ همان راحتی و سهولت را در کنار امنیت تضمین شده و مطابق استانداردهای روز دنیا تجربه نمایند.

قنبریان در این خصوص افزود: در این نرم افزار قابلیت های برجسته ای همچون کاملترین سرویس خرید طرح ترافیک، امکان استعلام و پرداخت قبوض تلفن ثابت و همراه بر اساس شماره تلفن و بدون نیاز به ورود شناسه پرداخت و شناسه قبض، امکان کمک به موسسات خیریه بر اساس دسته بندی فعالیت موسسات، امکان مشاهده موجودی سیم کارت اعتباری در محیط نرم افزار و … پیش بینی گردیده است که با توجه به رونمایی از آن در طی روزهای اخیر با استقبال خیره کننده مخاطبان مواجه گردیده ایم.

بر اساس اعلام مهندس قنبریان ،شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و شرکت خدمات اول برای توسعه نرم افزار تاپ در بین مخاطبان قرارداد همکاری منعقد و بر این اساس و با مشارکت شرکت خدمات اول از کمپین پورشه تاپ و جایزه پورشه ماکان در نمایشگاه تلکام رونمایی گردید. در این کمپین با فعالیت های ارزشمند شرکت خدمات اول در پایان پاییز یک دستگاه پورشه ماکان به کاربرانی که نرم افزار تاپ را نصب و از طریق انجام تراکنش امتیازات خود را افزایش دهند به قید قرعه و از طریق برنامه های تلویزیونی و رادیویی اطلاع رسانی می گردد.

مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان همچنین افزود :در پایان هر ماه نیز یک دستگاه پژو 206 و ششصد قطعه سکه یک گرمی مجموعا به ارزش 1 میلیارد ریال به کاربران تاپ اهدا می گردد.

تاپ جدید هم اکنون در تمامی مارکت های نرم افزار معتبری ایرانی قابل دانلود می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.