نمایشگاه تلکام تقدیر از استارتاپ ها و بازدید وزیر ارتباطات از غرفه آسان پرداخت

روز گذشته در سالن شماره یک خلیج فارس واقع در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران با حضور وزیر ارتباطات آیین افتتاح هفدهمین نمایشگاه تلکام برگزار گردید.

عصر بانک؛در این مراسم که با حضور شرکتهای حاضر در نمایشگاه برگزار شد وزیر محترم ارتباطات رشد شرکتهای دانش بنیان را باعث پیشرفت و رشد اقتصادی دانست و بومی سازی تکنولوژی در ایران را باعث چالاکی و کوچکی دولت معرفی کرد. وی همچنین اشاره داشت با رشد شرکتهای دانش بنیان این امکان برای دولت فراهم می شود تا به وظایف اصلی خود که حمایت و نظارت است بهتر و اثربخش تر بپردازد.

 

در ادامه آیین افتتاح هفدهمین نمایشگاه تلکام وزیر ارتباطات به بازدید از غرفه ها پرداختند و با بازدید از غرفه آسان پرداخت و گفتگو با مدیران این شرکت، آسان پرداخت را نمونه یک استارت آپ موفق نامید.

 

شرکت آسان پرداخت به عنوان یک شرکت دانش بنیان و استارت آپی سبز فعالیت خود را از اردیبهشت سال 1388 آغاز کرده است و هم اکنون با سهم بالایی در بازار پرداخت همراه به عنوان رهبر این بازار شناخته می شود. شرکت آسان پرداخت در ادامه روند رو به رشد خود در عرصه فعالیتهای تجاری قرار است در هفته آینده از نماد خود در بازار بورس نیز رونمایی نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.