بانک آینده، پیشتاز در اجرای طرح کارت اعتباری جدید

باتوجه به طرح اخیر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر صدورکارت‌ اعتباری جدید بر پایه عقد مرابحه توسط بانکها از تاریخ 01/07/1395،بانک آینده موفق شد؛در نخستین روز رسمی آغاز این طرح،تعداد 12,412 فقره کارت اعتباری جدیدصادر و به مشتریان تحویل نماید.

عصر بانک؛باتوجه به طرح اخیر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر صدورکارت‌ اعتباری جدید بر پایه عقد مرابحه توسط بانکها از تاریخ 01/07/1395،بانک آینده موفق شد؛در نخستین روز رسمی آغاز این طرح،تعداد 12,412 فقره کارت اعتباری جدیدصادر و به مشتریان تحویل نماید. این کارت ها، با توجه به اقدامات فشرده انجام شده در حوزه‌های: زیرساختی، نرم‌افزاری، فرآیندی و هماهنگی نیروی انسانی و پس از اعتبارسنجی و عقد قرارداد با مشتریان، ثبت در سامانه اعتبارسنجی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (مکنا)؛در مبالغ 100 میلیون ریالی (برنزی)، 300 میلیون ریالی (نقره‌ای) و 500 میلیون ریالی (طلایی)، برای متقاضیان صادر شده است.

 

در مراسمی که در روز پنج شنبه اول مهرماه (هم زمان با آغاز رسمی طرح کارت اعتباری جدید در سراسر کشور)؛ در محل ساختمان مرکزی بانک آینده با حضور تعدادی از مشتریان انفرادی و نمایندگان مشتریان گروهی و جمعی از مدیران بانک برگزار گردید؛ تعداد12,412کارت اعتباری به این مشتریان تحویل داده شد.

علاوه بر تهران، مشتریانی از استان ها و نقاط مختلف کشور نظیر: خوزستان، فارس و خراسان نیز در مراسم مذکور حضور داشتند و کارت های اعتباری خود را دریافت نمودند. بانک آینده با ادامه صدور کارت اعتباری در شش ماهه دوم سال 1395، امیدوار است؛ در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"، موفق شود؛ گامی مؤثر و مهم در جهت تقویت توان مالی بخشی از جامعه و تحریک تقاضا برای بخش های مختلف اقتصاد کشور بردارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.