بانکداری اختصاصی اقتصادنوین چیست؟

هدف اصلی بانکداری اختصاصی افزایش توان رقابتی بانک از طریق جذب، حفظ و احیای مشتریان ویژه با ارائه محصولاتی فراتر از سطح بانکداری سنتی است.

عصر بانک؛ بانکداری اختصاصی کلیه خدمات و محصولات مالی هلدینگ اقتصادنوین را به طور یکجا در قالب سوپر مارکت محصولات مالی به مشتریان عرضه خواهد کرد.

 

 

محصولات بانکداری اختصاصی به طور کلی در دو گروه دسته بندی می‌شود. گروه اول شامل مدیریت دارایی و خدمات مالی و گروه دوم شامل خدمات و مشاوره‌های غیرمالی است که به مشتریان بانکداری اختصاصی ارائه می‌گردد. مدیریت دارایی شامل سرمایه‌گذاری در انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سایر ابزارهای سرمایه‌گذاری از جمله سپرده‌های بانکی، طلا و ارزهای رایج می‌باشد. خدمات مالی نیز شامل انواع خدمات بیمه و لیزینگ، خدمات ارزی و صرافی، کارگزاری، خدمات املاک و مستغلات و انواع مشاوره‌های مالی، سرمایه‌گذاری و مالیاتی می‌باشد. خدمات و مشاوره‌های غیرمالی بانکداری اختصاصی نیز شامل انواع خدمات از جمله برنامه‌ریزی برای انواع مسافرت‌های مشتریان و رزرو بلیط و هتل، خدمات و مشاوره‌های حقوقی و … است.

هر شخص حقیقی و حقوقی می‌تواند با انعقاد قرارداد مدیریت سرمایه که دارای شرایط خاصی از جمله حداقل سرمایه مورد نیاز برای مدیریت توسط بانکداری اختصاصی می‌باشد، ضمن سپردن مدیریت سرمایه خود به بانکداری اختصاصی به منظور کسب بازده مورد توافق طبق شرایط مندرج در قرارداد مذکور، به عنوان مشتری بانکداری اختصاصی از کلیه خدمات و مشاوره‌های مالی و غیرمالی بانکداری اختصاصی بهره‌مند گردد. 

 

خدمات و مشاوره‌های اختصاصی

بانک اقتصادنوین همواره در پی آن است همچنان که در ارایه خدمات بانکی نقشی پیشرو داشته است، در توسعه بازار خدمات و مشاوره‌های اختصاصی نیز به عنوان یک مزیت رقابتی در ایران پیشگام باشد. در این راستا اداره خدمات و مشاوره اختصاصی بانک اقتصادنوین از طریق عقد قرارداد با آژانس‌ها و موسسات و شرکت‌های معتبر، خدمات متنوعی را به مشتریان بانکداری اختصاصی با شرایط ویژه ارائه می‌نماید که این خدمات به مرور زمان تمام نیازهای زندگی روزمره مشتریان مطرح بانک را پوشش خواهد داد.

با توجه به توسعه قراردادهای مدیریت بانکداری اختصاصی با آژانس‌های خدمت‌رسان و تنوع بخشی به ویترین خدمات بانک، به مرور زمان مشتریان با سوپرمارکت خدمات مالی و غیرمالی در شعب ویژه بانک اقتصادنوین روبرو خواهند شد و علاوه بر بهره‌مندی از خدمات عمومی بانک در حوزه بانکداری خرد، خدمات مدیریت دارائی، مشاوره‌های سرمایه‌گذاری و مجموعه‌ای از خدمات متنوع مالی و غیرمالی را هم در جایگاه مشتری اختصاصی بانک اقتصادنوین با تخفیف ویژه و با الویت از بانکداری اختصاصی دریافت خواهند نمود.

خدمات لیزینگ
خدمات آموزشی
خدمات رفاهی و گردشگری
خدمات تخصصی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.