حضور فعال شرکت رهیاب رایان فردا در نمایشگاه بانکداری اسلامی

طبق آخرین گزارش مجله نیلسون ریپورت، شرکت SZZT دارای رتبه چهار آسیا و پنج دنیا در تعداد فروش دستگاههای POS است و در ایران حدود چهارسال است که فعالیت میکند.

عصر بانک؛ شرکت رهیاب رایان فردا در نمایشگاه بانکداری اسلامی امسال، که نهم و دهم شهریور ماه در محل اجلاس سران برگزار شد،حضور فعالی داشت، در همین راستا عصربانک با آقای پورسرپرست، مدیر فروش پروژه های بانکی و پرداخت شرکت رهیاب رایان فردا گفتگویی داشته، که در ادامه میخوانید:

 

شرکت رهیاب رایان فردا با هدف تهیه و تامین نیازمندی های مشتریان در بازار نرم افزار و سخت افزار در سال 1386 تاسیس شد و ارایه راهکارهای جامع سخت افزاری، تولید نرم افزاهای سفارشی مبتنی بر وب ، افزایش سطح کیفی محصولات و خدمات قابل عرضه به مشتریان از جمله مهمترین اهداف این شرکت می باشد. برای نیل به این اهداف علاوه بر ارایه راهکارهای سیستمی و تولید نرم افزارهای تخصصی صنعت بانکداری، شرکت به عنوان نماینده انحصاری برند SZZT ، پایانه های فروشگاهی هوشمند  و قابل حمل در ایران را ارائه میدهد .این دستگاهها با برخورداری از طراحی فشرده، ظاهری زیبا و کارکردی آسان، به منظور ارائه خدمات خرید کالا، مانده گیری، پرداخت قبوض، خرید شارژ و انواع سرویس های پرداخت، قابل استفاده است .همچنین ، شرکت SZZT یک کارخانه پیشرو در صنعت تولید PCI EPP ، کیوسک، دستگاه POS و دیگر محصولات پرداخت امن می باشد و محصولات این شرکت موفق به فروش در بیش از 100 کشور در جهان شده است.عمده مشتریان شرکت SZZT در سراسر آسیا ، آمریکای شمالی و اروپا و خاورمیانه می باشند.

 

شرکت رهیاب رایان فردا در نمایشگاه بانکداری اسلامی امسال حضور فعالی داشت در همین راستا عصربانک با آقای پورسرپرست مدیر فروش پروژه های بانکی و پرداخت شرکت رهیاب رایان فردا گفتگویی داشته، که در ادامه میخوانید:

به گفته پورسرپرست ، طبق آخرین گزارش مجله نیلسون ریپورت، شرکت SZZT دارای رتبه چهار آسیا و پنج دنیا در تعداد فروش  دستگاههای POS  است  و  در ایران حدود چهارسال است که فعالیت میکند .

 

دلیل فروش  بالای پایانه های فروش این برند در آسیا و کل دنیا ، کیفیت بالا  ، قیمت مناسب و ماژولار بودن آن است . این کارتخوانها طوری طراحی شده که به عنوان یک PDA (Personal Digital Assisstant) POS  میتوان از آن استفاده کرد که قابلیت های خاص خود را دارد؛ مثلاً ، برای شرکتهای پخش و یا رستورانها، منوی غذایی رستوران یا لیست کالا انتخاب می شود و  اپلیکیشین رستوران یا فروش کالا روی دستگاه نصب می شود و در هنگام خرید کالا و یا پرداخت صورتحساب ، وقتی به مرحله جمع بندی مبلغ رسید ، مثل PC POS های فروشگاه هایی مثل شهروند دیگر نیاز به ورود مبلغ بصورت دستی نیست و  جمع مبلغ در سیستم نمایش داده میشود و کارت کشیده و مبلغ پرداخت می شود.

 

پورسرپرست درباره مشخصات و ویژگیهای دیگر این دستگاه گفت ، این دستگاههای کارتخوان به دلیل اینکه دارای سیستم  عامل لینوکس است قابلیت  نصب اپلیکیشن را دارد، همچنین دستگاه دارای NFC، PC POS LAN، بارکد خوان،  فینگر پرینت ، بلند گو و حتی دوربین است که قابلیت عکس برداری از اسناد در مواقع مورد نیاز را هم ،به دارنده دستگاه میدهد.

این نوع مدل کارتخوان، دارای دو SAM (Secure Access Module)  و یک سیم کارت است. وجود SAM  در دستگاههای کارتخوان به این خاطر است که در پروژه هایی مثل کارتهای شهروندی و کارت مترو .، این کارتها بایستی به نوعی توسط دستگاههای کارتخوان شناسایی شوند و چون این کارت ها دارای موارد امنیتی خاصی است، با وجود  SAM ها امکان شناسایی تا دو پروژه مختلف کارتی وجود دارد.

 

پورسرپرست در خصوص پشتیبانی و خدمات پس از فروش دستگاههای کارتخوان SZZT  در ایران گفت، اولین کاری که در شرکت انجام شد این بود که ضمن دریافت نمایندگی انحصاری فروش این دستگاهها در ایران ، نمایندگی انحصاری پشتیبانی این دستگاهها هم دریافت و تیم پشتیبانی 20 نفره ای تشکیل شده که کاملاً آموزش دیده اند و بر اساس نیاز مشتریان  آماده پاسخگویی هستند.

وی در آخر با ذکر این نکته که حدود هفتاد هزار عدد از این دستگاههای کارتخوان در ایران به فروش رسیده که در دست مشتریان بانک آینده و بانک شهر است ، اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک تعداد بسیار بالایی از این پایانه های فروش توسط شرکت رهیاب رایان فردا در اختیار سیستم بانکی و پرداخت قرار خواهد گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.