راهنمای نصب و استفاده موبایل بانک کشاورزی

فراتر از نداشتن محدودیت زمان و مکان، به آسانی و با استفاده از تلفن همراه، همیشه و هرجا، مشتریان بانک می‌توانند خدمات بانکی مورد درخواست خود را از طریق این خدمت دریافت کنند. راهنمای نصب و استفاده موبایل بانک کشاورزی در ادامه آمده است.

موبایل بانک کشاورزی به مشتریان امکان می‌دهد از انواع خدمات بانکداری الکترونیکی استفاده کنند.

راهنمای نصب و استفاده موبایل بانک کشاورزی

در واقع با این سرویس بانک کشاورزی فراتر از نداشتن محدودیت زمان و مکان، به آسانی و با استفاده از تلفن همراه، همیشه و هرجا می‌توانید خدمات بانکی مورد درخواست خود را از طریق این خدمت دریافت کنید.

خدمات مبتنی بر کارت در سامانه همراه بانک کشاورزی

  • مشاهده مانده کارت
  • انتقال وجه به کارت بانک کشاورزی (روزانه 30میلیون‌ریال)
  • انتقال وجه به کارت سایر بانک ها (از طریق شتاب)
  • پرداخت قبض
  • خرید اعتبار شارژ سیم کارت
  • استعلام سه شارژ آخر
  • صورت‌حساب کارت (10 گردش آخر کارت)
  • مسدودکردن کارت
  • عدم تخصیص کارت
  • بارکدخوان قبض
  • انتقال به حساب‌ها / کارت‌های پر کاربرد
  • بازیابی پاسخ تراکنش‌های بدون پاسخ (از بخش تاریخچه)

خدمات مبتنی بر حساب در سامانه موبایل بانک کشاورزی

  • مشاهده مانده حساب
  • انتقال وجه به حساب بانک کشاورزی (روزانه 100میلیون‌ریال)
  • انتقال وجه پایا (روزانه 100میلیون‌ریال)
  • استعلام پایا
  • استعلام وضعیت چک
  • پرداخت اقساط تسهیلات
  • پرداخت قبض
  • ده گردش آخر حساب
  • تغییر رمز حساب
  • عدم تخصیص حساب
  • دریافت کد شبا
  • بارکدخوان قبض
  • انتقال به حساب‌ها و کارت‌های پر کاربرد
  • بازیابی پاسخ تراکنش‌های بدون پاسخ (از بخش تاریخچه)

امکانات جانبی

  • امکان پرداخت با NFC
  • به اشتراک گذاری تراکنش ها
  • ورود با اثر انگشت

نحوه درخواست

روش اول: مراجعه به سایت بانک کشاورزی به آدرس www.bki.ir منوی خدمات و محصولات-بخش همراه بانک- قسمت فعالسازی و مدیریت همراه بانک (با کلیک بر روی این قسمت مشتری به بخش مربوطه منتقل شود)

روش دوم: مراجعه به شعبه، تکمیل فرم ثبت‌نام و امضای قرارداد

  • دریافت رمز حساب ویژه بانکداری تلفن همراه
  • دریافت برنامه بانکداری تلفن همراه از سایت بانک و انتقال آن بر روی گوشی تلفن همراه
  • نصب برنامه بر روی گوشی تلفن همراه
  • فعالسازی و مدیریت همراه بانک

خدمات مبتنی بر کارت در سامانه همراه بانک کشاورزی

مشتریان با استفاده از این خدمت قادر خواهند بود بدون مراجعه به شعب بانک کشاورزی، جهت اتصال حساب/کارت به همراه بانک، قطع ارتباط آنها و همچنین تخصیص/تغییر رمز حساب اقدام نمایند. بدین منظور برای احراز هویت مشتری اطلاعات ذیل مورد استفاده قرار می گیرد:
  • شماره حساب مشتری
  • کد ملی
  • تاریخ تولد
  • شماره تلفن همراه مشتری

پس از تصدیق هویت در مرحله اول و دریافت پیامک پنج رقمی «کد معتبر سازی شماره موبایل در اینترنت بانک کشاورزی»، مرحله دوم تصدیق هویت با اخذ اطلاعات ذیل انجام می شود:

  • شماره کارت
  • رمز دوم کارت
  • Cvv2
  • تاریخ انقضاء کارت
  • کد تأیید ارسال شده به شماره تلفن همراه (پنج رقمی)

پس از تصدیق اطلاعات در مرحله قبل، لیست شماره حساب ها و کارت‌های متصل به شماره تلفن همراه (برای مشتریان فعلی همراه بانک) نمایش داده می‌شود و مشتری می‌تواند تغییرات مورد نظر را در حساب‌ها و کارت‌های متصل به همراه بانک خود اعمال نماید. همچنین مشتریان جدید متقاضی بهره برداری از همراه بانک قادر به معرفی حسابها و کارت‌های خود جهت فعالسازی همراه بانک می‌باشند.

1 نظر
  1. سعید می گوید

    رمز حساب رو چجوری دریافت کنم؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.