صورتهای مالی سال 94 موسسه اعتباری کوثر تصویب شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام نوبت دوم موسسه اعتباری کوثر صورت های مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1394 را تایید کرد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ در ابتدای مجمع امیر هوشنگ جنگی به عنوان رئیس ، شهسواری و آفریدی به ترتیب به عنوان ناظران اول و دوم، محمد رضا عالی پور به عنوان دبیر مجمع انتخاب شدند و سپس دکتر عیسی رضایی مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر گزارش خود را برای سهامداران قرائت کرد.

 

دکتر عیسی رضایی با ارایه تاریخچه کوتاهی از فعالیت موسسه اعتباری کوثر و اشاره به افزایش سرمایه این شرکت  از 1500 میلیارد ریال در بدو شروع فعالیت به 6000 میلیارد ریال در حال حاضر گفت: افزایش سرمایه موسسه در سال جاری با هدف تغییر وضعیت و رویکرد توسعه ای موسسه به بانک صورت گرفته است.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اعلام این که در حال حاضر از 2556 نفر نیروی انسانی این موسسه 80 درصد مرد و 20 درصد زن می باشد، افزود: 80 درصد نیروهای شاغل در موسسه اعتباری کوثر دارای تحصیلات کارشناسی در رشته های حسابداری ، علوم بانکی ، فناوری اطلاعات و مدیریت بازرگانی هستند .

نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر تصریح کرد: در حال حاضر موسسه دارای 351 شعبه در سراسر کشور می باشد .

وی بیان کرد: تعداد خودپردازهای موسسه اعتباری کوثر 533 دستگاه، پایانه های فروش 10733 دستگاه است.

دکتر رضایی بیان داشت: تعداد سهام معامله شده شرکت 593885719 سهم به ارزش بازاری 10404000000 میلیون ریال و با قیمت هر سهم 1734 ریال بود.
وی در گزارش خود به سهامداران با اشاره به برنامه های آتی موسسه اعتباری کوثر گفت: بهبود و توسعه مدل کسب و کار، طراحی و پیاده سازی مدل بهینه سیستماتیک ترکیب منابع و مصارف، ارایه خدمات ارزی، انجام اقدامات لازم جهت تبدیل شدن به بانک ، اصلاح در راستای بهینه سازی ساختار مالی، بهبود شاخص های عملکردی و کارایی و مدیریت فروش دارایی های غیر مولد و اموال تملیکی از مهمترین اولویت های موسسه اعتباری کوثر به شمار می آید.

نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر درباره افتخارات کسب شده این شرکت در سال 1394 افزود: کسب مقام مدیر و پژوهشگر منتخب نظام بانکی در پنجمین همایش بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری در مرکز پژوهشکده پولی و مالی کشور ، کسب عنوان “شرکت پیشرو” و رتبه 51 در رتبه‌بندی 100 شرکت برتر ایران ، کسب عنوان رهبر کارآفرین ، ثبت نماد کوثر در فرابورس ، کسب رتبه نخست در همایش ملی سلامت مالی و افتتاح اولین قطار 5 ستاره فدک از جمله افتخارات موسسه در سال گذشته می باشد .

در پی ارایه گزارش مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر، گزارش حسابرس قانونی ( موسسه حسابرسی هوشیار ممیز) برای سهامداران قرائت گردید.

پس از قرائت گزارش حسابرس قانونی، دکتر عیسی رضایی به پرسش های سهامداران پاسخ گفت و پس از آن مجمع جهت اتخاذ تصمیم پیرامون دستور جلسه وارد مشورت شد و در نتیجه آن گزارش مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1394  شرکت، تخصیص 40 ریال سود به هر سهم ، انتخاب موسسه هوشیار ممیز به عنوان بازرس اصلی و موسسه دش و همکاران به عنوان بازرس علی البدل و انتخاب روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه های رسمی ، به تصویب رسید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.