آغاز پیاده‌سازی نرم‌افزار منابع سازمانی SAP در بانک سامان

بانک سامان برای نخستین بار در نظام بانکی کشور به‌‌منظور پشتیبانی، یکپارچگی و بهینه کردن فرآیندهای کسب‌وکار، پروژه پیاده‌سازی و استقرار نرم‌افزار SAP ERP را در سطح بانک آغاز کرد.

عصر بانک؛به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، مرضیه عزیزی مدیر بهبود و کیفیت ضمن اعلام این خبر گفت: بهره‌مندی از ابزارهای مهم فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌تواند نقش مهمی را در یکپارچگی اطلاعات و ایجاد زمینه پیوستن به بازارهای جهانی فراهم کند.

 

مدیر بهبود و کیفیت بانک سامان گفت: در‌این‌راستا بانک سامان طراحی و پیاده‌سازی سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) را در حوزه‌های منابع انسانی (HR)، حسابداری مالی و حسابداری مدیریت (FICO) و مدیریت مواد و انبار (MM) با همکاری یکی از شرکت‌های مطرح کشور آغاز کرده است.

 

عزیزی درباره ویژگی‌های این نرم‌افزار اظهار داشت: ERP یک بسته نرم‌افزاری کاربردی درون‌سازمانی، جامع و استاندارد است که شامل کارکردهای مختلفی است.

 

وی افزود: هر بخش سازمان دارای نرم‌افزارها و برنامه‌های مشخصی است که متناسب با نیازهای آن واحد ایجادشده است و نرم‌افزار ERP سعی در ترکیب آن‌ها و ایجاد یک بانک اطلاعاتی یکپارچه به‌منظور استفاده تمام سازمان، برای به حداکثر رساندن بهره‌وری منابع مختلف سازمانی دارد.

 

گفتنی است، بانک سامان نخستین بانک ایرانی است که محصول نرم‌افزاریERP شرکت SAP در آن اجرا و پیاده‌سازی خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.