انگشتر پرداخت Visa

شرکت Visa انگشتری را در اختیار ورزشکارانی که اسپانسر آنها در بازی‌هاست قرار داده است که به ورزشکاران امکان می‌دهد هزینه خریدهای مختلفی خود را به صورت غیرنقدی پرداخت کنند.

عصر بانک؛ شرکت ویزا برای ورزشکارانی که تحت حمایت این شرکت هستند انگشترهای مجهز به سیستم NFC تدارک دید. این انگشتر، اولین انگشتر توکنیزه شده مجهز به NFC در جهان است که توسط شرکت ویزا به نمایش گذاشته شد. این انگشتر به 45 ورزشکار از سراسر جهان که توسط این شرکت حمایت می‌شوند تحویل داده شد.

 

انگشتر پرداخت ویزا مجهز به سیستم NFC بوده و اعضای تیم به راحتی با نزدیک کردن آن به پایانه های فروش می توانند خرید خود را انجام دهند. این انگشتر جدیدترین نمونه از تلاش های شرکت ویزا جهت ایجاد نوآوری در دنیای امروز است که در این بازی ها مورد توجه قرار گرفته است.

ویژگی های کلیدی این انگشتر آن را به یک ابزار پرداخت منحصر به فرد تبدیل کرده است. این انگشتر از پتنت جدید NFC Ring که توسط McLear & Co. طراحی شده است و از میکروچیپ امن تهیه شده توسط شرکت Gemalto که به همراه آنتن داخلی NFC است بهره می برد و بر همین اساس امکان پرداخت را بسیار آسان می کند. بر خلاف بسیاری از ابزارهای پوشیدنیِ پرداخت، این انگشتر نیاز به باتری ندارد. انگشتر ویزا تا عمق 50 متری نیز ضد آب است و بدان معنی است که ورزشکار شناگر تیم ویزا «میسی فرانکلین» می تواند در حین مسابقه آن را بپوشد.

به گزارش بیزینس تلگراف، در یکی از رویدادهای نیویورک شرکت ویزا یک نمونه پیشرفته انگشتر پرداخت ویزا را پرده‌برداری کرده است که با استفاده از تکنولوژی توکن تهیه شده در بخش خدمات توکن همین شرکت، بعنوان اولین انگشتر توکن‌دار پرداخت شناخته شده است. تکنولوژی توکن ویزا جایگزین اطلاعات حساس پرداخت همچون عدد 16 رقمی کارت پرداخت شده و در نتیجه با داشتن کد شناسایی منحصربه‌فرد، امنیت پرداخت را افزایش می دهد.
جیم مک کارتی، معاون اجرایی همکاری های استراتژیک و نوآورانه اظهار داشت: «اولین انگشترهای هوشمند پرداخت شرکت ویزا در دستان ورزشکاران ما هستند تا پرداخت را برای آنها آسان‌تر کند. این انگشتر جدیدترین نمونه از نوآوری های شرکت ویزا برای افزایش رضایت جهانی در سیستم پرداخت در طی بازی ها در سراسر جهان است».

ورزشکاران و تماشاگران نیز می توانند در این مسابقات از امکانات شرکت ویزا استفاده کنند. از رزرو و برنامه‌ریزی سفر با استفاده از سیستم پرداخت ویزا، تا خریدهای خرد در طی مسابقات با استفاده از دستگاه موبایل، این ورزشکاران و تماشاگران می توانند برای اولین بار در این مسابقات تنها با یک کلیک تمامی پرداخت های خود را در طی المپیک انجام دهند.

میسی فرانکلین، برنده چهار مدال طلای المپیک اظهار داشت:«به عنوان یک ورزشکار المپیک این انگشتر معنای خاصی برای من دارد. زیرا می توانم با استفاده از نوآوری شرکت ویزا به راحتی پس از مسابقات و بدون همراه داشتن کیف پول یا کارت پرداخت خریدهای خود را انجام دهم».

 

ویزا مجری انحصاری پرداخت در المپیک

شرکت ویزا به عنوان شرکت انحصاری خدمات پرداخت بازی های المپیک تمامی سیستم و زیرساختارهای بخش پرداخت را در این بازی ها مدیریت می کند. این بخش ها شامل مراکزی خبری، استادیوم ها، کارتخوان های POS، دهکده المپیک و دیگر بخش های مربوطه است.

در المپیک ریو، شرکت ویزا در حدود 4000 دستگاه پرداخت مجهز به NFC را در تمامی سالن ها قرار داده است که قادر به انجام پرداخت های سیستم NFC موبایل و پوشیدنی ها هستند.

با حرکت صنعت پرداخت از کارت های پلاستیکی به سمت فناوری های دیجیتالی، تکنولوژی های جدیدی توسط شرکت ویزا و شرکت های مرتبط در سراسر دنیا باعث افزایش تجربه خرید امن خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.