نحوه استفاده از تلفن بانک دی

بانک دی افتخار دارد جهت رضایتمندی و رفاه مشتریان و در راستای بانکداری الکترونیکی خدمات تلفنبانک دی را ارائه نماید.

سامانه تلفن‌ بانک دی، در جهت تسهیل دسترسی به خدمات بانکی، بر روی بستر تلفن راه اندازی شده و به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته در خدمت مشتریان محترم بانک دی می باشد.

نحوه ورود به تلفن بانک دی

با شماره گیری 2726 (021) توسط خط تلفن ثابت یا همراه خود و انتخاب کلید 1 پس از برقراری تماس، می‌توانید به سامانه تلفن بانک دسترسی داشته باشید. با دریافت نام کاربری و رمز تلفن بانک از شعبه خود، می‌توانید از تمامی امکانات تلفن بانک بهره‌مند شوید. در غیر اینصورت با استفاده از شماره دی کارت و رمز دوم آن می‌توانید به برخی از امکانات تلفن بانک دسترسی داشته باشید. دریافت رمز دوم دی کارت، از طریق خودپردازهای بانک دی امکان پذیر است..

خدمات تلفن بانک دی

  • ورود با کارت (شماره کارت و رمز دوم)
    • خانه (دسترسی سریع به خدمات پرکاربرد نظیر انتقال وجه، سپرده‌ها، پرداخت قبض)
    • انتقال وجه (عادی، مستمر، ساتنا، پایا، کارت به کارت، کارت به سپرده)
    • سپرده‌ها (فهرست سپرده‌ها، موجودی، صورتحساب)
    • کارت‌ها (فهرست کارت‌ها، موجودی، صورتحساب، انسداد کارت، تغییر رمز دوم)
    • تسهیلات (مشاهده جزئیات تسهیلات، پرداخت قسط)
    • پرداخت (پرداخت قبض، پرداخت قبض جریمه رانندگی، خرید شارژ تلفن همراه، پرداخت قسط تسهیلات سایرین در بانک دی، پرداخت قسط سایر بانک‌ها)
    • پیشخوان (نرخ ارز، اطلاعات شعب، نقشه خودپردازها و شعب، محاسبه شبا)
    • گزارش‌ها (رسیدها، گزارش انتقال وجه مستمر، گزارش انتقال وجه پایا، پیگیری قبوض)
    • کارپوشه (مشاهده و تایید یا رد درخواست‌های ثبت شده از طریق اینترنت بانک در کارپوشه)
    • تنظیمات (تغییر نام کاربری، تغییر رمز، فعالسازی اثر انگشت در نسخه اندروید، بازیابی تنظیمات اولیه)
    • تماس‌ها (امکان ذخیره اسامی اشخاص و اطلاعات بانکی آنها شامل شماره سپرده، کارت، شبا و تسهیلات)
  • ورود با شماره سپرده یا نام کاربری یا شماره مشتری (به همراه رمز تلفن بانک)
    • مدیریت سپرده (دریافت موجودی و صورتحساب، امکان دریافت صورتحساب از طریق دورنگار)
    • انتقال وجه (عادی، مستمر، کارت به کارت داخلی، کارت به سپرده داخلی، پیگیری وضعیت پایا و ساتنا)
    • مدیریت پرداخت (پرداخت قبض)
    • مدیریت چک (اعلام وضعیت برگه‌های دسته چک، گزارش چک‌های واگذار شده)
    • مدیریت تسهیلات (اعلام جزئیات تسهیلات، پرداخت قسط)
    • مدیریت کارت (انسداد کارت)
    • خدمات کارت اعتباری (اعلام بدهی، پرداخت بدهی)
    • خدمات عمومی (راهنما، دریافت شبا، نرخ ارز، اعلام کف و سقف انتقال وجه، اطلاع از رسیدها)
    • تنظیمات (تنظیمات صورتحساب، تغییر نام کاربری، تغییر رمز، تغییر زبان، تغییر سپرده پیش فرض، تنظیم اعلام موجودی)
  • ورود به عنوان مهمان به تلفن بانک دی (بدون نیاز به رمز)
  • دریافت شبا
  • نرخ ارز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.