خدمات قابل ارائه در همراه‌ بانک کارآفرین (+ دانلود نرم افزار)

بانک کارآفرین جهت رفاه حال مشتریان ارجمند، سامانه همراه‌بانک کارآفرین را راه‌اندازی نموده است. با به کارگیری خدمات "همراه بانک" مشتریان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز، با استفاده از گوشی تلفن همراه خود به اطلاعات سپرده بانکی یا کارت خود دسترسی یافته و از خدماتی نظیر انتقال وجه، پرداخت قبض، خرید شارژ، امور مربوط به سپرده و کارت و... استفاده کنند.

عصر بانک؛ این سامانه مجموعه‌ای از خدمات بانکی را در گوشی تلفن همراه به کاربران ارائه می‌دهد. برای استفاده از این خدمات کافیست به یکی از شعبه‌های بانک کارآفرین مراجعه نموده و فرم درخواست فعال‌سازی خدمت همراه بانک کارآفرین را تکمیل کرده و پاکت حاوی نام کاربری و رمز عبور این سامانه را دریافت نمایید. این برنامه قابل نصب بر روی کلیه گوشی‌های موبایل با سیستم عامل اندروید و گوشی‌های اپل با سیستم عامل ios می‌باشد.

خدمات قابل ارائه در همراه‌بانک کارآفرین

خدمات مربوط به سپرده
انتقال وجه بین سپرده های خود
انتقال وجه به سپرده‌های دیگر (سایر مشتریان در بانک کارآفرین)
پرداخت قبض
خرید شارژ
انتقال وجه کارت به کارت داخلی
انتقال وجه کارت به کارت شتابی
مسدود نمودن کارت

روش های دریافت نرم افزار

جهت استفاده از سامانه همراه‌بانک کارآفرین، لازم است ابتدا نرم‌افزار مربوطه را به یکی از روش‌های زیر دانلود نموده و نصب نمایید.

روش ارتباطی سامانه همراه بانک نسخه اندروید از طریق بستر پیامک و اینترنت می باشد. به صورت پیش‌فرض ارتباط از طریق پیامک بوده و شما می‌توانید در بخش تنظیمات روش ارتباطی خود را به اینترنت تغییر دهید. پس از نصب و وارد شدن در نرم‌افزار، شماره تلفن همراه را وارد نموده و گزینه ثبت را انتخاب نمایید . در صورتی که شماره تلفن همراه مشتری با شماره‌های مجاز تعریف شده در سامانه مرکزی مطابقت داشته باشد، فعال‌سازی انجام می‌شود. توجه: لازم است تا شماره تلفن همراه خود را بدون صفر وارد نمایید.

روش ارتباطی سامانه همراه‌بانک نسخه ios از طریق بستر اینترنت می‌باشد. پس از نصب نرم‌افزار و وارد شدن در نرم‌افزار، شماره تلفن همراه را بدون صفر وارد نموده و گزینه ثبت را انتخاب نمایید. در صورتی که شماره تلفن همراه مشتری با شماره‌های مجاز تعریف شده در سامانه مرکزی مطابقت داشته باشد، فعال‌سازی انجام می‌شود.

دریافت فایل نرم‌افزار همراه‌بانک برای گوشی‌های مجهز به سیستم عامل android

قبل از نصب نرم‌افزار، راهنمای نصب را از اینجا دریافت و مطالعه نمایید.

چنانچه این صفحه را از طریق مرورگر گوشی همراه خود مشاهده می‌کنید، روی لوگوی سمت راست کلیک کنید. پس از دریافت فایل می‌توانید نسبت به نصب ان اقدام نمایید. همچنین چنانچه این صفحه را با رایانه شخصی و یا لپ‌تاپ مشاهده می‌کنید، می‌توانید فایل را دانلود نموده و به گوشی خود منتقل نمایید.

چنانچه تلفن همراه شما مجهز به نرم‌افزار بارکدخوان دو بعدی (QR) بوده و به اینترنت متصل باشد، می‌توانید بدون نیاز به اتصال کابل تلفن همراه به رایانه، مستقیماً از طریق گوشی خود با اسکن بارکد مورد نظر از روی صفحه مانیتور، فایل نرم‌افزار موبایل بانک را بر روی گوشی دانلود نمایید.

 

دریافت فایل نرم‌افزار همراه‌بانک برای گوشی‌های iphone

قبل از نصب نرم‌افزار، راهنمای نصب را از اینجا دریافت و مطالعه نمایید.

روش اول: چنانچه این صفحه را از طریق مرورگر گوشی همراه خود مشاهده می‌کنید، روی لوگوی سمت راست کلیک کنید و گزینه install را انتخاب کنید.
چنانچه تلفن همراه شما مجهز به نرم‌افزار بارکدخوان دو بعدی (QR) بوده و به اینترنت متصل باشد، می‌توانید با اسکن بارکد مورد نظر از روی صفحه مانیتور، نسبت به نصب نرم‌افزار اقدام نمایید.

 

روش دوم: چنانچه این صفحه را با ابرازی غیر از گوشی iphone (رایانه شخصی و یا لپ‌تاپ) مشاهده می‌کنید، با کلیک کردن بر روی لوگوی سمت راست فایل ipa را دریافت نموده و طبق دستورالعمل راهنما، نصب به نصب آن اقدام نمایید.

چنانچه تلفن همراه شما مجهز به نرم‌افزار بارکدخوان دو بعدی (QR) بوده و به اینترنت متصل باشد، می‌توانید بارکد زیر را اسکن نموده و نسبت به دانلود فایل اقدام نمایید.

 

توضیحات

انتقال وجه داخلی بین حساب‌های یک مشتری (حساب مبدا و مقصد متعلق به یک مشتری) نامحدود می‌باشد. انتقال وجه داخلی بین حساب‌های مشتریان (حساب مبدا و مقصد برای دو مشتری متفاوت) به میزان 100.000.000 ریال (یکصد میلیون ریال) در هر روز برای سامانه همراه بانک در نظر گرفته شده است بدون توجه به تعداد حساب‌های مشتری (به این صورت که سقف مذکور برای تمامی تراکنش‌های مربوط به حساب‌های مختلف مشتری در سامانه در نظر گرفته شده است و نه از هر حساب به صورت مجزا). سقف مذکور به درخواست مشتری قابل کاهش خواهد بود. حد هر تراکنش برای انتقال وجه داخلی بین حساب‌های کارآفرین به صورت پیش‌فرض برابر سقف تراکنش روزانه حداکثر 100.000.000 ریال (یکصد میلیون ریال) می‌باشد. سقف مذکور به درخواست مشتری قابل کاهش خواهد بود. در صورتی که کاربر 3 بار متوالی رمز عبور را اشتباه وارد نماید، ابتدا حساب کاربری مشتری برای 12 ساعت غیرفعال می‌گردد و پس از 12 ساعت بدون نیاز به مراجعه به شعبه به صورت خودکار از حالت غیرفعال خارج می‌گردد. در صورتی که کاربر 3 بار متوالی برای مدت 12 ساعت غیرفعال گردد، حساب کاربری وی غیرفعال گردیده و تنها با مراجعه به شعبه امکان فعال‌سازی مجدد برای وی وجود خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.