تعداد تماس تلفنی با مرکز ارتباط ملت در سه ماهه اول سال

مرکز ارتباط ملت- وابسته به بانک ملت- در سه ماهه نخست امسال به بیش از 290 هزار تماس تلفنی پاسخ داد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک ملت،علاوه بر 290 هزار تماس تلفنی،در سه ماه اول سال جاری همچنین 392 پست الکترونیک و 561 پیام کوتاه برای مرکز ارتباط ملت ارسال شده که جمع کل تماس ها با این مرکز از سه روش یادشده را به 291 هزار  و 358 فقره رسانده است.

 

بر اساس این گزارش، بیشترین تماس تلفنی با مرکز ارتباط ملت مربوط به بانکداری اینترنتی با بیش از 51 هزار فقره تماس، خودپرداز و کارتخوان فروشگاهی با بیش از 44 هزار فقره تماس و کارت های بانکی با بیش از 38 هزار فقره تماس بوده است.

بر اساس این گزارش، مشتریان بانک ملت می توانند با تماس شبانه روزی با مرکز ارتباط ملت به شماره های 1556 در تهران و 82488-021 در شهرستان ها، پاسخ سوالات خود را درباره انواع خدمات بانکی نظیر تلفن بانک، همراه بانک ، مغایرت های مالی، ارز، تسهیلات، سپرده ها، بورس، باشگاه مشتریان، بازرسی و کدبانک(USSD) دریافت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.