بازدید مدیریت استان تهران بانک قرض الحسنه رسالت از برخی شعب استان تهران

محمدرضا موسی زاده: رفتار صحیح و برخورد خوب پرسنل، آرامش بخش روح مشتریان خواهد بود، حتی مشتریان شاکی و ناراضی.

عصر بانک؛ به گزارش توسعه و تبلیغات استان تهران مدیریت استان تهران، به منظور بررسی و ارزیابی وضعیت شعب و دیدار با همکاران، از شش شعبه تهران بازدید و از نزدیک با مسئولین شعب و کارکنان گفتگو کردند. مدیریت استان تهران در این دیدارها، در خصوص مسائل و دیدگاه های مسئولین شعب به منظور ارتقاء منطقه ای جایگاه شعب و برند بانک گفتگو کردند. ایشان توجه به پتانسیل های موجود برای جذب منابع پایدار، شناسایی بازارهای جدید و تلاش برای بازاریابی مستمر را امری ضروری عنوان نمودند.

 

آقای موسی زاده در راستای کاهش مطالبات غیر جاری بانک، تلاش و همکاری تمامی کارکنان صف و ستاد را خواستار شدند و وصول مطالبات بانک را به منزله افزایش منابع و توان اعطای تسهیلات قرض الحسنه به افراد نیازمند جامعه دانستند.

ایشان از تمامی همکاران خواستند تا با تکریم و رعایت اصول و مبانی مشتری مداری، به جذب و حفظ منابع اهتمام ورزند.

محمدرضا موسی زاده: رفتار صحیح و برخورد خوب پرسنل، آرامش بخش روح مشتریان خواهد بود، حتی مشتریان شاکی و ناراضی.

مدیریت استان تهران بیان کردند خوشا به سعادت کسی که مردم به او به دلیل رفتار و حسن خلقش احترام بگذارند، نه فقط به دلیل نیازی که به او دارند.

مسئولین این شعب نیز از حضور مدیریت استان تهران شادمان شده و از ایشان تشکر نمودند. آقای موسی زاده بیان کردند بنده نیز از دیدار همکاران از نزدیک بسیار خرسند شده و از ملاقات این دوستان انرژی می گیرم. ایشان در فضایی صمیمی با گوش فرا دادن به نکات مطروحه مسئولین شعب، دستورات لازم را برای پیگیری و اقدام به واحدهای مربوطه ابلاغ نمودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.