قدردانی از بانک شهر در نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با معرفی برترین‌ها و قدردانی از توانمندی‌ها و دستاوردهای بانک شهر پایان یافت.

عصر بانک؛در مراسم اختتامیه نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه که با حضور رییس سازمان بورس، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان و کارشناسان حوزه بورس، بانک و بیمه‌، برگزار شد، از غرفه‌های برتر، شرکت‌ها و بانک‌های حامی و خبرنگاران فعال قدردانی شد.

 

بر این اساس، در این مراسم، بانک شهر و شرکت‌های تابعه به جهت حضور فعال و ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای آن مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مراسم، محمد فطانت رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در این مراسم با اشاره به حضور قابل توجه شرکت‌های فعال در صنعت مالی در رویداد فاینکس 2016، اهمیت نقش نظام مالی در توسعه کشورها را یادآور شد و  اظهار کرد: سه حوزه بورس، بانک و بیمه ارکان اصلی نظام مالی را تشکیل می‌دهند که خوشبختانه در این دوره از نمایشگاه حضور چشمگیری داشتند.

وی خواستار خروج اقتصاد کشور از بانک‌محوری شد و افزود: در حال حاضر حجم تجهیز منابع در بازار سرمایه به رقم ناچیز 21‌هزار و 500‌میلیارد تومان رسیده که امیدواریم به این رقم با توجه به بودجه سال جاری و برنامه ششم افزوده شود.

رییس سازمان بورس به مشکلات و چالش‌های صنایع بورسی هم اشاره کرد و گفت: 40‌صنعت در بازار سرمایه کشور فعال هستند که نقش لوکوموتیو در اقتصاد را ایفا می‌کنند. چنانچه مسایل مربوط به این صنایع برطرف شود و شروع به حرکت کنند صنایع پایین‌دستی آنها هم برای فعالیت تحریک خواهد شد و به چشم‌انداز رشد اقتصادی 8‌درصدی در  سال1404 دست خواهیم یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.