هدایای بسته تشویقی وین به مشتریان اهدا می‌شود

هدایای بسته تشویقی بانک سامان به مشتریان فعال وین در سه ماهه نخست 1395، در قالب سه بیمه‌نامه رایگان و یک بیمه‌نامه دارای هدیه از طریق شعب به مشتریان اهدا می‌شود.

عصر بانک؛ به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، مرتضی حسینی‌نژاد، مدیر تحقیقات بانک سامان گفت: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های قبلی مقرر شد به دلیل  فاصله زمانی تا  شروع سری جدید  قرعه‌کشی وین در تابستان 1395 به دارندگان وین کارت سامان امتیاز و هدایای وفاداری و تشویقی اهدا کنیم.

 

حسینی‌نژاد افزود: در همین راستا به منظور قدردانی از مشتریان وفادار، 20درصد از مجموع امتیازات فصل بهار همه مشتریان تا سقف 10هزار امتیاز به عنوان امتیاز وفاداری، به امتیاز تیر، مرداد و شهریور آنها منتقل خواهد شد. به علاوه مشتریانی که در دو ماهه اردیبهشت و خرداد ماهیانه بیش از 400 امتیاز کسب کرده‌اند نیز مشمول دریافت بسته تشویقی وین می‌شوند که این بسته تشویقی شامل سه بیمه‌نامه رایگان تکمیل درمان، آتش سوزی منازل و حوادث منجر به فوت و یک بیمه‌نامه شخص ثالث که 100 هزار تومان از مبلغ آن به صورت هدیه از سوی بانک تقبل و به بیمه سامان پرداخت شده، خواهد بود.

 

وی با اشاره بر اهمیت بانکداری الکترونیک در بانک سامان، ادامه داد:  وین کارت با هدف توسعه کاربرد ابزارهای بانکداری الکترونیک و گسترش فرهنگ استفاده کمتر از پول نقد در تراکنش های روزمره ارایه شده و در مدت اجرای این طرح دستاوردهای بسیار چشمگیر و موفقی را در راستای این اهداف به همراه داشته است.

 

حسینی نژاد در پایان گفت: دارندگان وین کارت که امتیاز لازم را برای دریافت خدمات بسته تشویقی سپرده وین کسب کرده‌اند می‌توانند برای دریافت بیمه‌نامه‌های به شعبه افتتاح کننده سپرده وین خود مراجعه کنند.

 

گفتنی است دارندگان وین کارت می توانند برای مشاهده از آخرین وضعیت امتیازهای خود به صفحه وین در سایت بانک سامان به نشانی www.sb24.com مراجعه کنند و درصورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر با مرکز سامان‌ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.