حضور مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت در افتتاحیه نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه حضور بهم رسانید.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده بعد از مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس بانک مرکزی و جمعی از مدیران بانک‌ها و بیمه‌های کشور در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، از غرفه های نمایشگاه بازدید کرد.

 

وی با حضور در غرفه بانک قرض الحسنه رسالت، هدف از حضور در این نمایشگاه را آشنایی بازدیدکنندگان با خدمات این بانک بعنوان اولین بانک خصوصی قرض الحسنه در کشور بیان کرد.

در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه همه ارکان بازار سرمایه از جمله کارگزاری‌ها، شرکت‌های تامین سرمایه، شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری، موسسات اعتباری، شرکت‌های خدمات بازار سرمایه و همچنین بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت‌هایی که در بورس پذیرفته شده‌اند، حضور دارند.

در این نمایشگاه علاوه بر مشارکت بیش از 340 شرکت ایرانی، 10 شرکت خارجی از کشورهای یونان، کرواسی، تایوان، چین، روسیه، سوییس، آلمان و ایتالیا حضور دارند و به معرفی دستاوردها و محصولات مالی خود در حوزه‌های مختلف بانکی، بیمه‌ای و بورس می‌پردازند.

همچنین بانک قرض الحسنه رسالت با برپایی غرفه‌ای در سالن A40و غرفه 512 پذیرای بازیدکنندگان بوده و به معرفی خدمات خود می پردازد .
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.