اعلام نرخ جدید سود علی‌الحساب سپرده‌های پست‌بانک‌ایران

نرخ جدید سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی 10درصد، کوتاه‌مدت ویژه سه‌ماهه 12درصد، کوتاه‌مدت ویژه شش‌ماهه 13درصد، کوتاه‌مدت ویژه نه‌ماهه 14درصد و همچنین سپرده‌های بلندمدت یک‌ساله و ستاره‌دنباله‌دار 15درصد تعیین شد که از شانزدهم تیرماه سال جاری لازم‌الاجراء است.

عصر بانک؛ مدیرعامل پست‌بانک‌ایران گفت: در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت جهت حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی و براساس مصوبه شورای پول‌واعتبار، نرخ جدید سود علی‌الحساب سپرده‌ها و نرخ سود تسهیلات این بانک توسط هیأت مدیره تصویب و طی بخشنامه‌ای به تمامی شعب ابلاغ شد.

 

خسرو فرحی‌ تصریح‌کرد: براین اساس، نرخ جدید سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی 10درصد، کوتاه‌مدت ویژه سه‌ماهه 12درصد، کوتاه‌مدت ویژه شش‌ماهه 13درصد، کوتاه‌مدت ویژه نه‌ماهه 14درصد و همچنین سپرده‌های بلندمدت یک‌ساله و ستاره‌دنباله‌دار 15درصد تعیین شد که از شانزدهم تیرماه سال جاری لازم‌الاجراء است.

فرحی افزود: نرخ سود تمامی حساب‌های سپرده‌ سرمایه‌گذاری این بانک اعم از سپرده‌های بلندمدت طلائی، کوتاه‌مدت ویژه و بلندمدت یکساله عادی که پیش از این مصوبه افتتاح شده تا پایان قرارداد به قوت و اعتبار خود باقی‌مانده و در سررسید به صورت سیستمی با نرخ‌های سود جدید تمدید خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: مشتریان پست‌بانک‌ایران و سایر هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت این بانک به نشانی www.postbank.ir و یا شعب و باجه‌های نمایندگی شهری و روستایی آن درسراسر کشور مراجعه کنند.

مدیرعامل پست‌بانک‌ایران گفت: نرخ جدید سود تسهیلات مشارکتی و غیرمشارکتی پست‌بانک‌ایران نیز 18درصد تعیین شد که از تاریخ ذکرشده اجرا می‌شو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.