حمایت بانک شهر از پرافتخار‌ترین تیم ایرانی جهان در عرصه رباتیک

بانک شهر با حمایت مالی از پرافتخار‌ترین تیم ایرانی جهان در عرصه رباتیک، همراه این تیم در مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 آلمان بود.

عصر بانک؛به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، این رقابت‌های علمی-تحقیقاتی هر سال با حضور بهترین تیم‌های رباتیک جهان، زیر نظر فدراسیون جهانی ربوکاپ و در یکی از کشورهای فعال در این زمینه، در لیگ‌های مختلف برگزار شد.

 

امسال نیز این مسابقات از 8 تا 16 تیر 95 به میزبانی شهر لایبزیک آلمان با حضور کشورهای ایران، آلمان، آمریکا، پرتغال، اتریش، چین، برزیل، هلند، ترکیه، مکزیک، ژاپن، کانادا، سنگاپور و… برگزار می‌شود و تیم‌های مطرحی از ایران همچون دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، شهید بهشتی، امیرکبیر، دانشگاه صنعتی اصفهان، فردوسی مشهد، دانشگاه‌ آزاد اسلامی پرند، ایلخچی و یزد و تیم‌های دانش‌آموزی از دبیرستان‌های علامه حلی، فرزانگان، شاهد و… در آن حضور داشتند.

بر این اساس، در پایان این رقابت‌ها، تیم‌های ایرانی موفق به کسب 13 مقام در مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 آلمان شدند که تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب 6 مقام به عنوان پرافتخارترین تیم این دوره از مسابقات دست یافت.
بانک شهر از حامیان مالی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در این مسابقات بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.