قدردانی از عملکرد مثبت بانک شهر در ایجاد شعب در نقاط محروم کشور

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، با قدردانی از عملکرد بانک شهر در حوزه عمران شهری گفت: ارایه هر روزه خدمات نوین نشان از دغدغه بانک شهر در خصوص معضلات شهری و همچنین کمک به رفع آن‌ها دارد.

عصر بانک؛ به گزارش مرکز ارتباطات و روابطعمومی بانک شهر، محمدرضا رضایی‌کوچی با اشاره به موفقیت این بانک در توانمند‌سازی مدیریت شهری، گفت: ارایه کمک‌های مالی به شهرداری‌ها از سوی بانک شهر تاکنون به پیشرفت پروژه‌های عمرانی بسیاری کمک کرده است.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این ‌که حمایت بانک شهر از پروژه‌های شهری تعامل نزدیک این بانک با مردم را نشان می‌دهد، افزود: ارایه هر روزه خدماتی نوین از سوی این بانک نشان از دغدغه بانک شهر در خصوص معضلات شهری و همچنین کمک به رفع آنها دارد.

وی با بیان این ‌که خدمات نوین بانک شهر در اقصی نقاط کشور، موجب رضایتمندی مردم شده است، گفت: خوشبختانه ایجاد شعب فیزیکی و همچنین پیشخوان‌های شهرنت در سطح کشور توانسته نیازمندی مردم به شبکه بانکی را برطرف کند.

رضایی‌کوچی با اشاره به اقدام مثبت بانک شهر در ایجاد شعب در نقاط محروم کشور، تصریح کرد: این بانک در برخی از شهرستان‌های کشور که هیچ بانکی حاضر به ایجاد یک دستگاه عابر‌بانک نبوده اقدام به تاسیس شعب مجازی و حتی فیزیکی کرده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: بانک شهر به عنوان نهادی اجتماعی- خدماتی توانسته در تامین مالی پروژه‌های شهری موفق عمل کند.
رضایی در ادامه ابراز امیدواری کرد تا شاهد خدمات بیشتر بانک شهر در شهرستان‌ها و پیشتازی این بانک در میان سایر بانک‌ها باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.