قدرتمند شدن تیم ملی فوتبال با حمایت مالی از تیم های پرطرفدار

صبح امروز شنبه 12/10/95 کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران با حضور در محل ساختمان حوزه مرکزی موسسه اعتباری کوثر، با دکتر رضایی مدیرعامل و مدیران کوثر دیدار و گفتگو کردند.

عصر بانک؛دکتر عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به تأثیر ورزش در شادابی و نشاط در بین جوانان و نوجوانان گفت : معتقدم که حمایت از ورزش باعث ارتقاء شاخص نشاط اجتماعی در جامعه می شود و حمایت از تیم های پرطرفدار پایتخت استقلال و پرسپولیس ، باعث شور و اشتیاق در بین جوانان و در نهایت باعث قدرتمندتر شدن تیم ملی می شود.

 

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر افزود : شما امیدهای جوانان ایران هستید . متأسفانه جوانان ما تفریحی به غیر از فوتبال  ندارند . فوتبال باعث می شود ناهنجاری ها از مراکز شهر بیرون کشیده و جوانان تخلیه روانی شوند.

وی تأکید کرد : هرچه این فوتبال پرشور تر برگزار شود آثار روانی کار مثبت تر است . هر چه این دوتیم پرطرفدار پایتخت قوی تر باشند طبعا این شور رو شعف در جامعه و بویژه پایتخت احساس می شود  .

نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر گفت : یکی از مشکلات ما در بحث باشگاهی در مقایسه با همتایان خارجی ، موضوع تامین مالی ، حق پخش و ترانسفر است . در حال حاضر یکی از درآمدهای کشور برزیل ترانسفر بازیکنان فوتبال می باشد که این امر سبب افزایش منابع ارزی این کشور شده است.

وی افزود : ما کار خود را باشگاه استقلال آغاز کرده‌ایم و امیدوارم که برای هردو طرف این همکاری مفید باشد. مطمئنا استقلال با حضور سرمربی جدید و بازیکنان قدرتمندش می‌تواند یک فصل موفق را پیش روی داشته باشد و موسسه اعتباری کوثر هم برای این تیم آرزوی موفقیت دارد.

دکتر رضایی در خصوص مدل حمایتی موسسه اعتباری کوثر از باشگاه های پرطرفدار استقلال ، پرسپولیس و تراکتور سازی گفت: هدف از تعامل 5 جانبه میان باشگاه ها ، موسسه اعتباری کوثر و سامانه 3090 ، تعریف مدلی برد – برد است که هم چرخه تیم ها و هم چرخه اقتصادی موسسه کوثربچرخد . بر اساس این مدل موسسه کوثر توسط منابعی که بخشی از آن توسط خود شما عزیزان و هواداران جمع می شود را به عنوان تزریق منابع برای مجموعه باشگاهها در نظر می گیرد . همچنین مشتریان با دریافت  هوادار کارت کوثر، علاوه بر دریافت تمامی خدمات شتابی از خدمات و تخفیف های فروشگاه های زنجیره ای  ، رستورانهای زنجیره ای ، خدمات ICT(همراه اول و جیرینگ) و بیمه ای  طرف قرارداد با موسسه اعتباری کوثر بهره مند می شوند .
وی یادآور شد : روند مزبور از اواخر سال 94 شروع شد و در سال اقتصاد مقاومتی نیز با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت .
بر اساس این گزارش ؛ در این جلسه صمیمانه ابتدا بهرام افشارزاده ضمن تشکر از دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر گفت: امیدوارم این رابطه شکل گرفته میان کوثر و باشگاه استقلال تداوم داشته باشد.

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال تهران نیز با تشکر از کسانیکه در تیم استقلال زحمت می کشند و همواره حامی این تیم پرطرفدار پایتخت هستند ، اظهار داشت : قطعا سال سختی را پیش روی داریم ولی در عین حال بازیکنان بزرگی هم در کنار ما هستند که می توانیم به موفقیت های پیش رو امیدوار باشیم .

سرمربی استقلال تهران افزود : خوشحالم از اینکه امروز مهمان مجموعه ای هستیم که حامی این تیم پرطرفدار است  و به مسئولان موسسه کوثر این قول را می دهم که اگر ما را حمایت کنید ، بازیکنان استقلال هم تلاش می‌کنند تا به بهترین نحو شان آنها را حفظ کنند و با یک رابطه دو طرفه هردو طرف رشد کنند. ما موسسه اعتباری کوثر را مثل خانه خود می‌دانیم و امیدوارم بازخوردهای خوبی این موسسه از همکاری با استقلال دریافت کند.

مهدی رحمتی به عنوان کاپیتان استقلال و به نمایندگی از بازیکنان در ادامه خاطرنشان ساخت : از اینکه موسسه اعتباری کوثر نگاه حمایتی به استقلال دارد خیلی خوشحال هستیم. استقلال و پرسپولیس قطب های اصلی فوتبال ایران هستند و بازیکنان زیادی را به فوتبال ملی معرفی کرده اند.  مطمئناً حضور حامیان مانند موسسه کوثر باعث رشد و موفقیت روز افزون این دو تیم می شود .

در ادامه کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال تهران با امضاء تابلوی آماده شده نام خود را به یادگار در این موسسه ثبت کردند .

بر اساس این گزارش ؛ پس از این دیدار کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال تهران با حضور در شعبه مرکزی موسسه نسبت به افتتاح حساب و دریافت هوادار کارت کوثر اقدام نمودند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.