بانک دی جایزه سلامت اداری دریافت کرد

بانک دی به عنوان یکی از سازمان‌های موفق در حوزه سیستم‌ها و روش‌های مدیریتی منتج به ارتقاء سلامت اداری مورد تقدیر قرار گرفت.

عصر بانک؛به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی، در مراسم اختتامیه پنجمین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری(غیر دولتی) و آیین تقدیر از سازمان‌های حاضر در فرآیند ارزیابی که با حضور مقامات و مدیران دستگاه‌های اجرایی و بنگاه‌های اقتصادی برگزار شد، نمایندگان سازمان‌ها در قالب دریافت لوح تقدیر از دهک امتیازی خود بر اساس مدل ارزیابی مطلع شدند و در نهایت از سازمان‌های برگزیده هر بخش با اعطای تندیس‌های سه گانه تقدیر شد.

 

در این بین بانک دی نیز به عنوان یکی از سازمان‌های موفق در حوزه سیستم‌ها و روش‌های مدیریتی منتج به ارتقاء سلامت اداری مورد تقدیر قرار گرفت و جایزه مدیریت سلامت اداری را دریافت کرد.

 

جایزه مدیریت سلامت اداری که به‌صورت خصوصی فعالیت می‌کند تاکنون با بررسی مستندات سازمان‌های مختلف در بخش‌های گوناگون توانسته است با توسعه رویکرد پیشگیری و توجه به زیرساخت‌های سلامت اداری در سازمان‌ها در ارتقای مدیریت سلامت اداری نقشی بسزایی ایفا کند.

 

حضور داوطلبانه سازمان‌ها در این نظام ارزیابی بیانگر عزم مدیران و کارشناسان در مبارزه با مفاسد و ارتقای زیرساخت‌های مدیریت سلامت اداری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.