پیشخوان‌های شهرنت، حق بانک شهر از ظرفیت شهری است/ رضایت شورای شهر از خدمات بانک شهر

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حمایت‌های مالی بانک شهر از پروژه‌های مختلف شهری گفت: با توجه به انتفاع عموم شهروندان از خدمات بانک شهر ، ایجاد پیشخوان‌های شهرنت، حقی است که این بانک از ظرفیت شهری دارد.

عصر بانک؛به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی، ابوالفضل قناعتی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فعالیت بانک شهر در حوزه‌های مختلف شهری اظهار کرد: این بانک تا کنون خدمات قابل‌توجهی در سطح کلانشهرهای مختلف و به ویژه در تهران به شهروندان ارائه داده است که جای قدردانی دارد.

 

وی با اشاره به فعالیت پیشخوان‌های شهرنت تصریح کرد: راه‌اندازی این پیشخوان‌ها به منظور ارائه خدمات 24ساعته بانکی به شهروندان است و بانک شهر در این زمینه نیز به خوبی عمل کرده است.

قناعتی با اشاره به برخی انتقادات در خصوص جانمایی شهرنت‌ها اظهار کرد: چنین اظهارنظرهایی به هیچ عنوان متوجه بانک شهر نیست و مساعدتی که از سوی شهرداری‌ها نیز وجود دارد به دلیل همکاری‌های زیاد بانک شهر و نقش آن در اجرای پروژه‌های شهری است.

وی با اشاره به حمایت بانک شهر از پروژه‌های مهم شهری خاطرنشان کرد: کمک‌های بانک شهر در حوزه‌های مختلف به ویژه حمایت بی‌نظیر از احداث خطوط مترو، فاینانس، کمک‌های مالی و سرمایه‌گذاری در پروژه شهر آفتاب و …، از جمله اقداماتی بوده است که فقط از سوی بانک شهر صورت گرفته و هیچ بانک دیگری تا کنون موفق به ارائه چنین خدماتی نشده است و از این رو این بانک قطعاً می‌بایست از ظرفیت‌های شهری نیز استفاده کند.

قناعتی در ادامه با بیان این ‌که مجموعه اعضای شورای شهر از خدمات بانک شهر رضایت دارند، تصریح کرد: مزایای استفاده از فعالیت‌های بانک شهر برای همه شهروندان در سطح کشور است و از این رو از زحمات مجموعه این بانک به ویژه مدیرعامل آن قدردانی می‌کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.