شرایط ارائه خدمات دفترچه بیمه به همسر بیمه شده/نحوه احتساب سربازی

سازمان تامین اجتماعی شرایط لازم برای ارائه خدمات دفترچه درمانی به همسر بیمه شده زن و همچنین نحوه احتساب خدمت سربازی را اعلام کرد.

عصر بانک؛ به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: در صورتی که معاش همسر توسط بیمه شده زن تأمین شود، سن وی از 60 سال بیشتر باشد و مطابق نظریه کمیسیون پزشکی از کارافتاده کلی باشد خدمات دفترچه درمانی به همسر بیمه شده زن تعلق می گیرد.

صدور متمم بخشنامه بخشودگی جرائم

براساس متمم، بخشنامه بخشودگی جرائم کارگاه های صرفاً خدماتی مشمول این ضوابط نخواهند بود و چنانچه خدمات آنها همراه با تولید و یا خدمات، صنعتی و معدنی باشد مشمول تسهیلات ایجاد شده خواهندبود.

جلوگیری از استفاده من غیر حق از نسخ دفترچه درمانی

به منظور جلوگیری از استفاده من غیر حق از دفاتر درمانی و نامعتبر کردن سریال دفترچه درمانی مفقودی، ابطالی و امحائی در کلیه مراکز درمانی، اولین جلسه کارشناسی با حضور نمایندگان ادارات کل نامنویسی و حسابهای انفرادی، درمان مستقیم و غیرمستقیم و شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین در محل دفتر راهبری سیستمها برگزار شد. در این جلسه بر چگونگی نحوه تعامل سیستم های مراکز درمانی با پایگاه اطلاعات  بیمه ای و استحقاق درمان بیمه شدگان و همچنین ارائه راهکار لازم به منظور رفع مشکلات مربوطه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نحوه احتساب سوابق مدت خدمت نظام وظیفه و حضور در جبهه بیمه شدگان

در راستای تنقیح، تجمیع و تلخیص بخشنامه ها و دستورهای اداری و بازنگری به عمل آمده در 26 دستورالعمل جاری، بخشنامه جامع شماره 15 مشترک فنی و درآمد با موضوع نحوه احتساب سوابق مدت خدمت نظام وظیفه و حضور در جبهه بیمه شدگان ( اعم از عادی/جانباز) در تاریخ 95/4/6 صادر و به واحدهای اجرایی ارسال شد. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.