برگزاری مراسم افطار بانک قرض الحسنه رسالت در انجمن حمایت از کودکان کار و خیابان

مدیریت استان تهران بانک قرض الحسنه رسالت در تاریخ یکم تیر ماه سال جاری و مصادف با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) که مصادف با روز اکرام ایتام نیز بود اقدام به برگزاری ضیافت افطار و شام در انجمن حمایت از کودکان کار و خیابان نمود.

عصر بانک؛ مدیریت استان تهران بانک قرض الحسنه رسالت در تاریخ یکم تیر ماه سال جاری و مصادف با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) که مصادف با روز اکرام ایتام نیز بود اقدام به برگزاری ضیافت افطار و شام در انجمن حمایت از کودکان کار و خیابان نمود.در این مراسم صمیمی و خودمانی،  محمدرضا موسی زاده مدیریت استان تهران به همراه سید رضا تهامی معاون استان و عباس رحمانی مدیریت استان البرز به همراه جمعی از مسئولین استان حضور یافتند.

 

در حاشیه این ضیافت نشستی بین مدعوین و رئیس انجمن، خانم عارف برگزار شد و ایشان به معرفی و توضیح فعالیت های این انجمن پرداختند به گفته ایشان انجمن حمایت از کودکان کار و خیابان از سال 1376 شروع به فعالیت نموده ودر طی این نوزده سال به بیش از 6000 کودک کار و خیابان سرویس دهی کرده است که از جمله این سرویس ها می توان به آموزش درسی و  حرفه آموزی عملی شامل تراشکاری، خیاطی، گلدوزی، جوشکاری، آرایشگری و … اشاره کرد.

خانم عارف در ادامه توضیحات خود گفتند که اکثر دانش آموزان و مددجویان این مرکز از کودکان کارو بیشتر از قشر زباله گردها و قبر شوران هستند که بیشترشان بی سرپرست و بد سرپرست می باشند.

در طی این جلسه آقای موسی زاده نیز گفتند حمایت از این کودکان دارای اولویت و اهمیت زیادی است و حمایت از آنان به کاهش جرم و بزه در جامعه منجر می شود و همچنین ایشان پیشنهادهایی در خصوص  حمایت از این انجمن مطرح کردند.

بعد از این جلسه و همزمان با اذان مغرب و زمان افطار مدعوین به جمع این کودکان پیوستند و در فضایی  بسیار صمیمی و دوستانه و سرشار از محبت به صرف افطار و شام پرداختند ودر ادامه با برگزاری مسابقاتی، هدایایی به  این کودکان توسط آقای موسی زاده تقدیم شد و در پایان تقدیر و تشکری توسط ایشان از خانم عارف به عمل آمد و نیز هدیه ای به رسم یادگار تقدیم انجمن شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.