بانک دی در مسیر اشتغال پایدار و رونق اقتصادی گام برمی‌دارد

بانک دی در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) در ضیافت افطاری از مشتریان ویژه و شرکای تجاری خود تقدیر کرد.

عصر بانک؛ به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی در این مراسم با شکوه که با حضور تعداد زیادی از مشتریان ویژه بانک دی برگزار شد، مدیران بانک دی به تشریح برخی از خدمات و فعالیت‌های بانک پرداختند.

 

علی‌رضا عاطفی‌فر ـ سرپرست بانک دی ـ در این همایش اظهار کرد: بانک دی افتخار دارد که در قالب یک گروه منسجم ارائه کننده انواع خدمات بانکی و مالی به مشتریان خود باشد و با ارائه تسهیلات به هنگام و بدون محدودیت، فصلی نوین در روابط با مشتری را در سیستم بانکی به نمایش بگذارد.

 

وی ارائه سرویس‌های متنوع در حوزه بانکداری شرکتی و اختصاصی را از جمله راهبردهای بانک دی برای پشتیبانی کامل از مشتریان دانست و گفت: بانک دی در سال گذشته با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و توانمند موفق به ثبت رکوردی منحصر به فرد در رشد 110 درصدی منابع شد که این امر حاصل اعتماد همه مشتریان بانک بوده است.

 

سرپرست بانک دی با اشاره به حمایت‌هایی که بانک از صنایع مختلف به ویژه بنگاه‌های تولیدی انجام داده است، افزود: حمایت از صنایع خرد و متوسط از اولویت‌های بانک دی در ارائه تسهیلات است که در راستای اقتصاد مقاومتی به عنوان یک کارویژه تعریف شده است و امیدواریم با کمک شما کارآفرینان در مسیر توسعه اقتصادی، اشتغال پایدار و رونق اقتصادی گام برداریم.

 

عاطفی‌فر مشتریان ویژه را شرکای تجاری بانک و قهرمانان اقتصاد و صنعت کشور نامید و از طراحی خدمت جدیدی برای مشتریان ویژه خبر داد که بر اساس آن بانک آمادگی پشتیبانی از پرداخت حقوق کارکنان شرکت‌ها را در شرایط خاص دارد.

 

در ادامه این مراسم مسعود قرائتی ـ معاون امور بین‌الملل و ارزی بانک دی ـ اظهار کرد: بانک دی اکنون به عنوان بانکی خوشنام در بین طرف‌های تجاری خود در عرصه بین‌الملل مطرح است و این یک حسن برای پذیرش اعتبارات اسنادی و حوالجات محسوب می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه سوئیفت بانک دی بدون مشکلی ارائه کننده خدمات به مشتریان است، افزود: در کنار خدمات ارزی بانکی، آمادگی ارائه خدمات صرافی به مشتریان را نیز داریم. صرافی دی با ایجاد ارتباط با کارگزاری‌های معتبر دنیا سرویس‌های قابل توجهی به مشتریان ارائه می‌کند.

 

مهدی قاسمی ـ معاون امور شعب بانک دی ـ نیز در این همایش از مشتریان بانک دی برای همراهی در فعالیت‌های خیرخواهانه دعوت کرد و گفت: به منظور اعطای وام قراض‌الحسنه و کمک به اقشار مختلف مردم، بانک نیازمند یاری همه شرکت‌ها در سپرده‌های قرض‌الحسنه است که بی تردید اثرات اجتماعی قابل توجهی را در پی خواهد داشت.

 

وی با ابراز امیدواری از اینکه صندوق قرض‌الحسنه دی بتواند تسهیل‌گر امور خیر باشد از آمادگی بانک دی برای ارائه وام قرض‌الحسنه به کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف در قالب یک همکاری خبر داد.

 

مشتریان ویژه حاضر در این همایش که همگی از شرکای تجاری بانک محسوب شده و با اداره بانکداری شرکتی بانک همکاری دارند در نشست‌های صمیمی با روسای شعب و مدیران بانک در طول همایش به گفت‌وگو نشستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.