«ارائه خدمات CIP فرودگاهی» در بانک آینده

این خدمت که از تاریخ 19/02/1395 در کلیه شعب تهران در حال ارائه میباشد؛از جمله خدمت های متمایز بانک آینده است که به مشتریان بانک،عرضه میگردد.

عصر بانک؛در راستای ارزش آفرینی و ارائه خدمات بهتر و موثرتر برای مشتریان بانک، به خصوص مشتریان ویژه، «ارائه خدمات CIP فرودگاهی»در مجموعه سبد محصولات و خدمات بانکداری اختصاصی بانک آینده، قرار گرفت.

 

این خدمت که از تاریخ 19/02/1395 در کلیه شعب تهران در حال ارائه میباشد؛از جمله خدمت¬های متمایز بانک آینده است که به مشتریان بانک،عرضه می گردد.

در این بسته، خدماتی مانند: انتقال مشتری مسافر از مبدا تا فرودگاه و هنگام بازگشت از فرودگاه تا مقصد، همراهی و مشایعت به محل جایگاهCIP و بالعکس، برخورداری از تشریفات و ورود و خروج اختصاصی، انجام سایر امور تشریفات نظیر: سپردن و استرداد بار توسط متصدیان، تشریفات گمرکی، اقدامات ترافیکی اعم از: رزرو جا و اخذ کارت سوار شدن به هواپیما با سرعت و دقت مطلوب، پذیرایی از مسافر و همچنین استفاده از سیستم پذیرایی در جایگاه تشریفات، استفاده از خدمات اینترنت بی  سیم رایگان در محل جایگاه تشریفات و امکان پذیرایی از مستقبلین و مشایعین در سالن تشریفات بعد و قبل از انجام پرواز، به مشتریان محترم ارائهمی-گردد.

مشتریان گرامی میتوانند؛ برای کسب اطلاعات بیش¬تر، با مرکز ارتباط بانک با شماره 27663200-021، تماس حاصل نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.