همه چیز درباره باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران

برای ورود لازم است از شماره مشتری به عنوان شناسه کاربری باشگاه و از کد ملی برای اشخاص حقیقی و شناسه شرکت برای اشخاص حقوقی بعنوان رمز عبور ورود به باشگاه استفاده نمایید.

عصر بانک؛ باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران، یک فضای مجازی و پل ارتباطی با مشتریان می باشد که توسط بانک توسعه صادرات ایران برای برقراری ارتباط مستمر و مستقیم با اعضا و ارائه دادن بسته های سودآور با ارزش بالای درک شده توسط مشتری به آنها راه اندازی و اجرا می شود که هدف نهایی از این کار فعال کردن و افزایش وفاداری در مشتریان با ایجاد رابطه عاطفی با آنها می باشد و اهداف مورد نظر در خصوص ایجاد باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران عبارتند از:

 

– ایجاد تعامل ساختاریافته با صادرکنندگان و مشتریان بانک توسعه صادرات ایران

– ارائه و پیاده سازی استراتژی های وفادارسازی مشتریان با استفاده از سامانه

– مدیریت سیاست های وفادارسازی مشتریان از طریق سامانه و خلق ارزش توسط مشتریان

– اتصال سامانه باشگاه به سامانه های بانکی و پرداخت و ایجاد بانک اطلاعات مشتری

پذیرش درخواست عضویت در باشگاه

حق بررسی، پذیرش و یا رد درخواست عضویت در باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران منحصرا" در اختیار بانک توسعه صادرات ایران می باشد.
ایجاد محدودیت و یا لغو عضویت در باشگاه

پذیرش افراد به عنوان عضو باشگاه مشتریان، ناقض هیچ بخشی از اختیارات باشگاه و قوانین و مقررات مربوطه نمی باشد، بنابراین چنانچه در هر زمانی هریک از اعضاء مرتکب نقض همه یا بخشی از قوانین و مقررات باشگاه شود، باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران می تواند راسا و بدون اطلاع قبلی ضمن حذف کلیه تعهدات، امتیازات و سوابق فعالیت در باشگاه درخصوص ادامه عضویت وی نیز تصمیم گیری نماید و فرد یا افراد خاطی نیز حق هیچگونه ادعا و یا اعتراضی در این مورد را ندشته و متعهد می باشند کلیه خسارات احتمالی وارده را بر عهده بگیرند.

از جمله فعالیتهای ممنوعه و مصادیق تخلف به موارد زیر می توان اشاره نمود :

– نقض قوانین مالکیت مادی و معنوی (بند … این مستند).

– انجام هرگونه عملی که سبب آسیب دیدگی، تهدید امنیت باشگاه، ایجاد وقفه یا زیان رسیدن به باشگاه مشتریان شود.

– ارسال تصاویر نامناسب و خلاف شئونات اسلامی و اخلاقی به عنوان تصویر پروفایل کاربری.

– ارائه و انتشار محتوای نامناسب و خلاف شئونات اسلامی و اخلاقی، مطالب توهین آمیز و یا سیاسی و یا ناقض حیثیت غیر در پروفایل کاربری و یا سایر بخش های عمومی و مجازی پورتال از جمله شبکه اجتماعی.

– هر گونه ایجاد مزاحمت برای سایر کاربران از طریق ارسال پیام و یا ایمیل نامناسب، تبلیغاتی، هرزنامه و یا از طریق نشر محتوای نامناسب و یا تهدید آمیز در بخش های عمومی و مجازی پورتال ازجمله شبکه اجتماعی.

– هر گونه فعالیت تبلیغاتی و تجاری در باشگاه مشتریان.

تبصره: چنانچه یک عضو در باشگاه مشتریان فاقد فعالیت باشد، عضو غیرفعال محسوب می گردد و باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران می تواند راسا و بدون اطلاع قبلی ضمن حذف کلیه تعهدات، امتیازات و سوابق فعالیت در باشگاه درخصوص ادامه عضویت وی نیز تصمیم گیری نماید و فرد نیز حق هیچگونه ادعا و یا اعتراضی در این مورد را ندارد.

ارسال ایمیل و یا پیامک به اعضا

باشگاه مشتریان در مواردی جهت تسریع در اطلاع رسانی به اعضا ( معرفی طرح ها و مسابقه های جدید باشگاه، تغییر رمز عبور ، دریافت رمز عبور جدید ، دریافت پیشنهاد دوستی و … ) ایمیل و یا پیامک ارسال می کند. اعضا با قبول قوانین و مقررات باشگاه موافقت خود را با دریافت اینگونه ایمیل و پیامک اعلام می نمایند.

نام کاربری و رمز عبور

نام کاربری و رمز عبور تنها رویه شناسایی اعضای باشگاه می باشد. بنابراین مسئولیت لو رفتن و سوء استفاده احتمالی از آن برعهده ی خود عضو می باشد. در هر صورت اعضای باشگاه مؤظف می باشند به محض اطلاع از لو رفتن این اطلاعات درصورت امکان نسبت به تغییر رمز عبور به صورت مستقیم و یا با استفاده از گزینه 'رمز عبور خود را فراموش کرده ام' نسبت به تغییر آن اقدام نمایند و یا از طریق بخش پشتیبانی کاربران نسبت به درخواست رسیدگی به موضوع اقدام نمایند.

 

بیشترین سوالات پرسیده شده

1- عضویت در مورد حسابهای مشترک چگونه است؟

امکان عضو شدن برای حسابهای مشترک وجود ندارد.

2- امتیاز ارزش پولی چیست ؟

منظور از امتیاز ارزش پولی، امتیازی است که بر اساس نوع عملکرد مشتریان در ارتباط با تسهیلات دریافتی از بانک، اعتبارات اسنادی، ضمانتنامه ها و نقل و انتقال حوالجات و منابع سپرده ای مشتریان نزد بانک می باشد.

3- شماره مرکز تماس مشتریان بانک توسعه صادرات ایران کدام است؟

شماره تماس ارتباط با مشتریان در بانک توسعه صادرات ایران 88709022 ( 10 خط تماس ) می باشد.

4- فرمول محاسبه امتیاز چیست؟

امتیاز هر مشتری تابعی از کارکرد آن در خصوص میزان استفاده از محصولات و خدمات بانک از جمله تسهیلات صادراتی، اعتبارات اسنادی، ضماتنامه های ارزی و ریالی، میزان سپرده گذاری مشتری نزد بانک و … می باشد.

5- امتیاز افرادی که دارای چند حساب هستند چگونه محاسبه می شود؟

اگر یک فرد دارای چند حساب باشد در هر صورت به آن فرد یک شماره مشتری اختصاص می یابد در صورتی که استثناٌ فردی چند شماره مشتری داشته باشد میتواند به "شعبه افتتاح کننده حساب" مراجعه کرده و درخواست یکی شدن شماره مشتری های خود را داشته باشد.

6- عضویت درباره حساب های حقوقی چگونه است؟

کلیه مشتریان حقوقی با استفاده از کد مشتری به عنوان نام کاربری و شناسه شرکت به عنوان رمز عبور می توانند وارد باشگاه مشتریان گردند.. برای دریافت کد مشتری می توانید به یکی از شعب بانک مراجعه نمایید.

7- در صورت فراموش کردن رمز عبور چه اقدامی باید کرد؟

درخواست خود را از طریق قسمت پشتیبانی غیر حضوری در منوی پشتیبانی اعضا ارسال نمائید (حتما پست الکترونیک خود را بصورت صحیح ثبت نمائید).

8- چگونه می توان رمز عبور نرم افزار باشگاه را تغییر داد؟

برای تغییر رمز عبور ورود به باشگاه کاربرمی تواند بعد از لاگین در بخش کافه صادرات از ستون سمت راست بلاک مربوط به اطلاعات شخصی کاربر با استفاده از دکمه ویرایش پروفایل نسبت به تغییر اقلام اطلاعاتی پایه پروفایل خود از جمله رمز عبور ورود به باشگاه استفاده نماید. لازم به توضیح است که برای تعریف رمز عبور جدید، الزاما کاربر می بایستی رمز عبور فعلی خود را به خاطر داشته باشد.

9- کلیه اطلاعاتی که از طریق شعبه بروز رسانی می شود چگونه باید به باشگاه ارسال شود؟

جهت به روز رسانی کلیه اطلاعات هویتی و ثبتی ، اعضای باشگاه می توانند از طریق شعبه مربوطه نسبت به تغییر اطلاعات مورد نظر اقدام نموده و پس از آن اطلاعات مربوطه به صورت خودکار در سامانه باشگاه مشتریان ثبت می گردد.

 

/سایت بانک توسعه صادرات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.