بزرگداشت روز جوان و اهدای هدیه به همکاران خانم در بانک قرض‌الحسنه رسالت مدیریت استان تهران

آقای تهامی با اشاره به زنان موفق در جهان و ایران، بیان کردند ما عقیده داریم خانم‌های مجموعه نیز می‌توانند رئیس شعبه باشند و اگر خودشان فعل خواستن را صرف کنند ما نیز به آن‌ها کمک خواهیم کرد.

عصر بانک؛به گزارش واحد توسعه و تبلیغات استان تهران همزمان با روز جوان، همکاران خانم مدیریت استان تهران به دیدار آقای موسی زاده آمدند. در این جلسه مدیریت استان تهران ضمن بزرگداشت روز جوان و روز زن که مدتی از آن می‌گذرد، از 10 همکار خانم تقدیر و تشکر کرده و به آن‌ها لقب خواهران صبور مجموعه را دادند.

 

مدیریت استان تهران: نیروی جوانی و نشاط، مزیت رقابتی و نقطه برتری بانک قرض‌الحسنه رسالت می‌باشد.

 

آقای موسی زاده، نگرش و باور مدیریتی حاکم در استان تهران نسبت به همکاران خانم را بسیار مؤثر دانستند و بیان کردند، همکاران خانم می‌توانند در صورت بروز توانمندی و تلاش و پشتکار خود، به لایه‌های مدیریتی شعبه و دفتر و ستاد بانک راه یابند و مدیریت استان تهران نیز تلاش دارد تا راه را برای پیشرفت آن‌ها هموار نماید. ایشان بیان کردند مجموعه بانک قرض‌الحسنه رسالت، از همکاران خانم انتظار رفتار شایسته یک بانوی مسلمان و رسالتی را دارد. همکاران خانم می‌توانند با حفظ شئونات و در چارچوب تعریف‌شده سازمانی، نقش یک خواهر راهنما و مشاور را برای همکاران خود ایفا نمایند. مدیریت استان تهران حفظ سلامت روانی و اجتماعی در کنار سلامت کاری همکاران و بالأخص همکاران خانم را از دغدغه‌های خود عنوان نمودند و درزمینهٔ اهمیت رعایت حجاب اسلامی سخنانی ایراد نمودند.

آقای تهامی نیز با اشاره به زنان موفق در جهان و ایران، بیان کردند ما عقیده داریم خانم‌های مجموعه نیز می‌توانند رئیس شعبه باشند و اگر خودشان فعل خواستن را صرف کنند ما نیز به آن‌ها کمک خواهیم کرد.

در ادامه پیشنهاداتی از سوی همکاران ارائه شد که آقایان موسی زاده و تهامی ضمن استقبال از آن‌ها، دستور بررسی و پیگیری را به واحدهای مربوطه صادر نمودند.

مدیریت و معاون استان تهران در پایان، ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای همکاران، هدایایی به همکاران اهدا نودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.