خدمات همبانک بانک سینا چیست؟ (+ نحوه استفاده از کد #727*)

همبانک سینا خدمتی نوین در عرصه بانکداری الکترونیک است که با استفاده از آن می توان خدماتی نظیر انتقال وجه، مانده گیری، خرید شارژ سیم کارت، پرداخت قبوض، عملیات بین بانکی ساتنا و پایا، پرداخت اقساط تسهیلات و مدیریت چک را به انجام رساند

عصر بانک؛ استفاده از این خدمت موجب صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شود. تنها با یک شماره گیری ساده در هر کجا شارژ سیم کارت می خرید، قبوض خود را پرداخت می کنید و به هر کسی در هرکجا پول انتقال می دهید. در این روش مدت زمان انتظار جهت پاسخگویی بسیار کمتر از روش پیام کوتاه بوده و بر عکس پیام کوتاه هنگام دریافت، هیچ چیزی روی گوشی تلفن همراه ذخیره نمی شود. این سرویس بدون نیاز به نصب برنامه بر روی گوشی تلفن همراه و فقط با گرفتن کد #727* قابل استفاده خواهد بود. راهنمای استفاده از همبانک را در زیر می توانید ببینید:

 

 

وجه تسمیه همبانک سینا:

 

"هم" برگرفته از "همراه" نام تجاری تلفن همراه است.

"بانک" معرف نوع خدمات بانکی است.

 

"همبانک" معادل مناسبی برای M-Banking انتخاب شده است.

مزیت ها:

سادگی و سهولت: کاربران همبانک سینا می توانند به سادگی از امکانات آن بهره مند شوند. استفاده از همبانک سینا نیازمند نصب هیچ گونه نرم افزاری نیست و با تمامی گوشی های تلفن همراه موجود در بازار سازگار است. کلیه امکانات همبانک از طریق منوهای بسیار ساده ای قابل دسترسی است. خرید شارژ، پرداخت قبض و انتقال وجه همگی با چند کلیک روی گوشی تلفن همراهتان قابل انجام است.

سرعت: با استفاده از خدمات همبانک سینا می توانید با سرعت بسیار بالایی به انجام امور بانکی خود بپردازید. تراکنش ها در این خدمت در لحظه انجام می شوند و نیاز به جابجایی پول نقد را کاهش می دهند. انتقال وجه تنها با دانستن شماره حساب یا شماره کارت بانکی فرد مورد نظر و با شماره گیری یک کد انجام می شود.

قابلیت جابجایی: همبانک سینا را می توانید در همه جا حتی در خارج از کشور استفاده کنید.

امنیت: استفاده از همبانک سینا، افزایش امنیت اطلاعات حساب شما را به همراه دارد. برای استفاده از همبانک باید از رمز استفاده کنید که این رمز را تنها شما می دانید. در صورت مفقود یا ربوده شدن گوشی همراه، این خدمت برای دیگری قابل دسترسی نخواهد بود و با تعویض سیم کارت اطلاعات شما به سیم کارت جدید منتقل می شود.

از دیگر مزیت های همبانک سینا می توان به این موارد اشاره کرد:

از هر جا و در هر ساعت از شبانه روز می توان به این خدمت دسترسی داشت. در همبانک سینا اطلاعات شما به صورت کدگذاری شده در بستر USSD ارسال و دریافت می شود، به طوری که امکان سوء استفاده از آن وجود نخواهد داشت. از سوی دیگر هیچ اطلاعاتی بر روی گوشی شما ذخیره نمی شود، بنابراین در صورت سرقت یا گم شدن گوشی، هیچ خطری شما را تهدید نمی کند.

برای استفاده از همبانک سینا هیچ نیازی به داشتن گوشی پیشرفته یا نصب نرم افزار نیست و تقریبا تمامی گوشی های موجود و حتی قدیمی، قادر به کار کردن با این خدمت خواهند بود، در حالی که برای استفاده از سیستم بانکداری همراه، گوشی های هوشمند یا حداقل با قابلیت پشتیبانی از Java نیاز است.

 

دیگر به دلیل تعطیلی بانک یا خرابی خودپرداز، بی پول نمی مانید.

دیگر برای انتقال پول و پرداخت قبوض منتظر نمی مانید.

همبانک سینا همه جا در همه جای ایران حتی خارج از کشور در دسترس شماست.

همبانک سینا شبانه روزی است و استفاده از آن محدودیت زمانی ندارد.تنها با در اختیار داشتن یک تلفن همراه ساده، از تمامی سرویس های همبانک به آسانی می توانید استفاده نمایید.

کار کردن با همبانک بسیار ساده است و با داشتن سواد خواندن و نوشتن می توان از آن استفاده نمود.

 

برای کار کردن با همبانک سینا تنها به یک گوشی تلفن همراه از هر مدل دلخواهی به همراه یک سیم کارت دائمی یا موقت همراه اول نیاز است.

با همبانک سینا وقت شما دیگر درگیر مسائلی مانند انتقال یا دریافت وجه از دیگران، پرداخت قبوض یا خرید شارژ همراه با استفاده از روش های سنتی نمی گردد.

همبانک بسیار سریع است و کلیه امور را با سرعتی بالا و در چند ثانیه انجام می دهد.

اگر تلفن همراه شما یک طرفه شده است با پرداخت قبض آن از طریق همبانک سینا، تلفن شما مجددا فعال خواهد شد.

دیگر لازم نیست به پول دست بزنید!

دیگر نگران سرقت کیف پولتان نخواهید بود.

 

از طریق همبانک سینا خدمات متنوعی قابل ارائه است که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. تغییر رمز همبانک

2. گزارش برگه های دسته چک (وضعیت سه چک آخر)

3. گرفتن موجودی سپرده

4. انتقال وجه عادی

5. انتقال وجه مستمر

6. فهرست انتقال وجه های مستمر

7. صورت حساب

8. دریافت جزئیات انتقال وجه مستمر

9. غیر فعال کردن انتقال وجه مستمر

10. فهرست پرونده های اعتباری

11. صورت حساب های پرونده اعتباری

12. پرداخت اقساط

13. دریافت بدهی پرونده اعتباری

14. فهرست ارزها

15. مسدود کردن کارت

16.  نرخ سود سپرده ها

17. فهرست تسهیلات

18. دریافت جزئیات تسهیلات

19. انتقال وجه بین بانکی ساتنا

20. انتقال وجه پایا

21. فهرست تراکنش های انتقال وجه پایا

22. موجودی کارت

23. صورت حساب کارت

24. مسدود کردن کارت بانک سینا

25. انتقال وجه کارتی

26. پرداخت قبض

برای فعال سازی و دریافت خدماتی نظیر انتقال وجه و پرداخت اقساط  ضروری است که به شعب بانک سینا مراجعه و رمز همبانک را دریافت نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.