آماده‌باش آسان پرداخت برای روزهای پایانی نمایشگاه کتاب تهران

مدیرعامل شرکت آسان پرداخت گفت: از آنجا که پیش‌بینی می‌شود مراجعین نمایشگاه کتاب، در پنجشنبه و جمعه افزایش چشمگیری پیدا کند، تمام تمهیدات لازم برای تقویت زیر ساخت ها و بسترهای انجام موفق تراکنش ها آماده شده است.

عصر بانک؛حامد منصوری مدیرعامل شرکت آسان پرداخت (مجری انحصاری پرداخت الکترونیک نمایشگاه کتاب) گفت: تجربه سال‌های گذشته نشان می دهد تعداد مراجعه کنندگان به نمایشگاه در روزهای پایانی خصوصا روزهای پنجشنبه و جمعه افزایش چشمگیری خواهد یافت. از این رو شرکت آسان پرداخت به عنوان مجری انحصاری پرداخت الکترونیک نمایشگاه کتاب تمهیدات گسترده ای در خصوص تقویت زیر ساختها، افزایش تعداد پشتیبانان و دستگاههای کارتخوان، امکان پرداخت از طریق اپلیکیشن و … را اجرایی نموده است.

 

وی افزود: هفته گذشته در روزهای پنجشنبه و جمعه و با وجود افزایش مراجعه کنندگان خوشبختانه در کیفیت سرویس دستگاههای کارتخوان افتی اتفاق نیفتاد و خدمات پرداخت به خوبی ارائه می شد.
 
به گفته منصوری "علاوه بر پشتیبان ها، در هر سالن ٣نفر مسئول برای نظارت و بازرسی کار پشتیبانی در حال فعالیت هستند به گونه ای که نیازی به مراجعه غرفه داران به ستادهای پشتیبانی آسان پرداخت مستقر در سالنها نیست و پذیرنده عملا نیازی احساس نمی کند که بابت مشکل اش به ستاد مراجعه داشته باشد. تعداد پشتیبانان در روز پایانی نمایشگاه افزایش خواهد یافت و برنامه ریزی منظمی برای تامین رول دستگاههای کارتخوان نیز انجام شده است.
 
 
/فارس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.