امضای تفاهم نامه توسعه همکاری بانک تجارت و شرکت کشتیرانی

بانک تجارت و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به منظور توسعه همکاری تفاهم نامه امضاء کردند.

عصر بانک؛ به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، این تفاهم نامه با هدف افزایش همکاری و به منظور ارائه خدمات بانکی به شرکت کشتیرانی و شرکت های تابعه آن به امضای محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت و محمد سعیدی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران رسیده است. براساس این تفاهم خدمات و تسهیلات بانکی منطبق بر آخرین سیاست های پولی و اعتباری بانک مرکزی توسط بانک تجارت به شرکت کشتیرانی ایران ارائه خواهد شد.

 

محمد ابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به توانمندی شرکت کشتیرانی در حمل و نقل دریایی یادآور شد: در شرایط پس از برجام این شرکت در حوزه حمل و نقل بین المللی بیش از گذشته نقش آفرینی کرده و تاثیر به سزایی در پیشرفت اقتصادی به خصوص توسعه صادرات داشته باشد.

 

وی افزود : مجموعه بانک تجارت وظیفه خود می داند تا با ارایه خدمات مناسب بانکی، شرایط خدمت رسانی را برای شرکت کشتیرانی تسهیل کرده  و رضایت این همکار استراتژیک را جلب نماید.

 

محمد سعیدی مدیرعامل شرکت کشتیرانی ایران نیز در ادامه این مراسم با یادآوری این مطلب که انتخاب بانک تجارت برای همکاری مجدد  پس از مطالعات زیادی انجام شده ، گفت: ما این انتخاب را به فال نیک می گیریم زیرا بانک تجارت یک بانک کاملاً حرفه ای و دارای جایگاه ویژه ای در سیستم بانکی کشور است.

 

مدیرعامل شرکت کشتیرانی ایران افزود: ما می توانیم در چارچوب تفاهم نامه همکاری خود را تقویت کنیم به ویژه که 95 درصد تراکنش های مالی شرکت کشتیرانی به صورت ارزی است و داشتن یک بانک خوب ایرانی و فعال در عرصه بین المللی نیازهای مارا برطرف می کند و به همین خاطر بانک تجارت را برگزیدیم.

 

گفتنی است بانک تجارت و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در سالهای اخیر همکاری های مختلفی را در قالب امضای تفاهم نامه انجام داده اند.  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.