بزرگداشت مقام معلم با حضور مدیریت استان تهران بانک قرض الحسنه رسالت

همزمان با روز گرامیداشت مقام معلم با حضور آقای موسی زاده و هیئت همراه در مدرسه دخترانه شهید جاجرودی نارمک زنگ سپاس نواخته شد.

عصر بانک؛به گزارش توسعه و تبلیغات استان تهران، همزمان با روز گرامیداشت مقام معلم با حضور آقای موسی زاده و هیئت همراه در مدرسه دخترانه شهید جاجرودی نارمک زنگ سپاس نواخته شد .مدیریت استان تهران در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید علامه مطهری، روز معلم را روز تجلیل از مقام علم و ادب دانستند و با اشاره به نقش معلمان در هدایتگری، خاطرنشان کردند: این نقشی است که خداوند به پیامبران داد تا جامعه را بسازند.

در طرح مسابقات نقاشی بانک قرض الحسنه رسالت در استان تهران در مجموع بیش از 14000 نفر دانش آموز مشارکت داشته اند.

در این مراسم، سرود روز معلم توسط تعدادی از دانش آموزان اجرا شد و آقای موسی زاده با اهدای یک شاخه گل و هدایایی از مدیر و  25 معلم این مدرسه تجلیل نمودند.

همچنین همزمان با پایان مسابقات بزرگ نقاشی در مدارس استان تهران، آقایان موسی زاده، حسین خانی(رئیس شعبه نارمک) و علی شهابی مسئول واحد توسعه و تبلیغات استان تهران، جوایز برگزیدگان مسابقات را اهدا نمودند.

در پایان مراسم نیز جشن بادبادکها که مزین به احادیث ائمه در زمینه قرض الحسنه و کمک به دیگران بود اجرا شد. مدیریت استان تهران در جلسه مشترک با مدیر و معلمان این مدرسه، توضیحانی کامل در زمینه نحوه تعامل و همکاری دوجانبه ارائه نمودند. آقای جمشید حسینخانی نیز از اعلام آمادگی شعبه نارمک برای ارائه خدمات به معلمان عزیز خبر دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.