پاکسازی طبیعت از زباله‌ها توسط اعضای خانواده بانک تجارت

همزمان با دوم اردیبهشت ماه روز زمین پاک، جمعی از کارکنان بانک تجارت در تهران و برخی استان‌های کشور به همراه خانواده‌های خود بخشی از طبیعت را از زباله پاکسازی کردند.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، بامداد جمعه سوم اردیبهشت کارکنان بانک تجارت در تهران و برخی استان‌های کشور روز زمین پاک را پاس داشتند و با شعار "به احترام زندگی به احترام فردا" در دامن طبیعت شهرها حاضر شده و به سهم خود بخشی از زمین را از زباله‌ها پاکسازی کردند.

 

کارکنان بانک تجارت در تهران نیز با همراهی خانواده‌های خود در پارک جنگلی کوهسار در منطقه کن گردهم آمدند و بخشی از دامنه‌های این پارک را پاکسازی کردند.

 

این اقدام خودجوش گامی نخست بود در راستای تحقق برنامه کلان بانک تجارت پیرامون ایفای مسئولیت اجتماعی با محوریت حفاظت از محیط زیست در سال 1395. کمپینی که با اعلام مدیرعامل در دیدار نوروزی با شعار "به احترام زندگی به احترام فردا" آغاز شده است.

 

بنا بر اعلام مقدم مدیرعامل بانک تجارت این بانک در نظر دارد با تداوم فرهنگ کار بدون کاغذ، کاهش مصرف انرژی، صرفه‌جویی در استفاده از آب و حمایت از صنایع سبز، نقش خود در حمایت از محیط زیست را ایفا کند. این پویش ملی برای ایفای همزمان نقش برجسته بانک تجارت در صنعت بانکداری کشور و همچنین حفاظت از محیط زیست است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.