بُن‌کارت دانشجویی مجازی یا فیزیکی؛ حق انتخاب با نوآوری در خدمات

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر ضمن اشاره به موفقیت شیوه انتخاب کارت مجازی و یا فیزیکی در زمان ثبت‌نام بُن‌کارت دانشجویی نمایشگاه کتاب، از آن به عنوان راه موثر برای دسترسی دانشجویان به بُن‌کارت و بهره‌گیری از شیوه‌های مدرن یاد کرد.

عصر بانک؛به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، مهندس مسعود خاتونی با تشریح این مطلب که در شیوه جدید ثبت‌نام بُن‌کارت دانشجویی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پیش‌بینی‌های گسترده و لازم شده است، گفت: ضمن بهره‌گیری از روش‌های پیشین، برای قشر فرهیخته دانشجو، رویکردهای نوین و مبتنی بر بانکداری الکترونیک نیز مدنظر قرار گرفته شده است.

خاتونی، خاطرنشان کرد: بانک شهر با شعار نوآوری در خدمت، همواره کوشیده تا شیوه‌های مدرن را در دستور کار ارایه خدمات خود قرار داده و از این جهت در زمان ثبت‌نام بُن‌کارت‌های دانشجویی در سایت مربوطه به نشانی http://bon.tibf.ir/، برای نخستین بار و به منظور رفع دغدغه‌های وزارت ارشاد برای ممانعت از بروز هرگونه اشکالات احتمالی و تکرار در صدور بُن‌کارت، هر ثبت‌نام‌کننده از طریق شماره تلفن همراه و کدهای ملی و دانشجویی، به عنوان فردی واحد شناسایی شده و در ادامه امکان انتخاب استفاده از کارت فیزیکی و یا مجازی را خواهد داشت.

مسعود خاتونی، افزود: از این طریق، دانشجویان در هر مرحله از فرایند ثبت‌نام امکان تبدیل کارت مجازی به فیزیکی و بالعکس را نیز خواهند داشت.

وی در پایان، اظهار کرد: در این دوره از برگزاری نمایشگاه کتاب شهر آفتاب، بر اساس اعلام وزارت ارشاد، تنوع روش‌های خرید بُن کتاب علاوه بر سهولت، بروز مشکلات احتمالی را غیرممکن کرده است.

لازم به توضیح است که در صورت انتخاب گزینه کارت فیزیکی، دانشجویان می‌توانند به فهرست کامل شعب بانک شهر به تفکیک استان انتخابی، دسترسی و از طریق مراجعه به شعب و یا پیشخوان‌های شهرنت این بانک در سراسر کشور و یا مستقر در محل برگزاری نمایشگاه کتاب، نسبت به دریافت بُن‌کارت خود اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.