بانک سامان حامی برتر ورزش کشور شد

مدیرعامل بانک سامان در چهارمین همایش تجلیل از مدیران برتر ورزش ایران (یادواره سرلشکر پاسدار شهید دکتر حسن تهرانی ‌مقدم) به‌عنوان مدیر حامی برتر ورزش کشور در سال 1394 برگزیده شد.

عصربانک, به گزارش اداره روابط عمومی بانکسامان، سعید حق‌وردی رئیس سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران در این باره اظهار داشت: در این همایش که با مشارکت سازمانقهرمانان ملی ورزش ایران در آکادمی ملی المپیک با حضور مقامات لشکری و کشوری، مدیران، قهرمانان و اسطوره‌های ورزش کشور برگزار شد، سیداحمد طاهریبهبهانی مدیرعامل بانک سامان به‌عنوان مدیر حامی برتر ورزش کشور معرفی شد.

 

رئیس سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران گفت: این انتخاب با توجه به حمایت‌های موثر بانک سامان از فدراسیون و تیم‌های ملی والیبال ایران در سال‌های اخیر به‌ویژه در دو لیگ جهانی، پس از انجام نظرسنجی از سه هزار نفر خبره و کارشناس ورزش سراسر کشور در حوزه‌های بیست‌گانه مدیریتی ورزش کشور صورت گرفته است.

 

گفتنی است، سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران بزرگ‌ترین نهاد مدنی – ورزشی جهان اسلام و خاورمیانه است که با هدف حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان تاریخ کشورمان تاسیس شده است و همه ساله افراد موثر در حوزه ورزش را معرفی می‌کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.