اطلاعیه بانک سامان در خصوص قرعه کشی وین‌کارت

با توجه به اینکه دوره انجام قرعه‌کشی به صورت ماهانه است و امتیازهای کسب‌شده توسط هر نفر در پایان ماه "صفر" می‌شود، هیچ‌کدام از مشتریان حتی در صورت برنده شدن در یک دوره شانس برنده شدن در دوره های دیگر را از دست نمی‌دهند و شانس چند بار برنده شدن در قرعه‌کشی برای همه وجود داشته است.

عصر بانک؛ پیرو برخی اخبار مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی در خصوص شرایط و نحوه برنده شدن در قرعه‌کشی وین‌کارت سامان ضمن تشکر از همراهی همه دارندگان وین کارت، به آگاهی می‌رساند وین کارت سامان به عنوان یک محصول بانکی جدید از دی ماه 1393 با هدف ترویج بانکداری الکترونیک عرضه و در تیرماه سال 1394 نیز دور دوم قرعه‌کشی وین کارت با ویژگی‌های جدید آغاز شد.

 

از ویژگی‌های اصلی این کارت‌، کسب امتیاز بر اساس تراکنش‌های انجام‌شده توسط مشتری از طریق درگاه‌های مختلف برای خرید شارژ تلفن همراه، پرداخت قبض، انتقال وجه الکترونیکی و… است که به دارنده این کارت امکان می‌دهد ضمن انجام امور روزمره، با هر تراکنشی امتیاز کسب کند و شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی افزایش دهد.

 

همچنین با توجه به اینکه دوره انجام قرعه‌کشی به صورت ماهانه است و امتیازهای کسب‌شده توسط هر نفر در پایان ماه "صفر" می‌شود، هیچ‌کدام از مشتریان حتی در صورت برنده شدن در یک دوره شانس برنده شدن در دوره های دیگر را از دست نمی‌دهند و شانس چند بار برنده شدن در قرعه‌کشی برای همه وجود داشته است.

 

بنابراین بر اساس اطلاع‌رسانی‌های پیشین، در خصوص شیوه جمع‌آوری امتیاز در این قرعه‌کشی، شانس برنده شدن افراد با میزان امتیاز آنها که می تواند از یک تا چند میلیون امتیاز باشد ارتباط مستقیم دارد و مانند همه قرعه‌کشی‌هایی که مبنای آنها استفاده از عدد گام و شیوه گوی و گردونه است، تمام برندگان به‌صورت تصادفی شناسایی می‌شوند.

 

شایان ذکر است در تمام قرعه‌کشی‌ها، علاوه بر حضور ناظران داخلی بانک از جمله مدیریت‌ بازرسی، برنده جایزه بزرگ دوره قبلی نیز به عنوان ناظر در مراسم قرعه‌کشی حضور داشته است. علاوه بر این، به دلیل جلوگیری از هرگونه اثرگذاری خارج از منطق و روال قرعه‌کشی در هر دوره، دو مرحله کنترل داخلی، قبل و پس از برگزاری قرعه‌کشی به منظور بررسی سلامت تراکنش های افراد انجام شده است.

 

گفتنی است اطلاع رسانی در خصوص روند و شیوه کسب امتیاز و برگزاری قرعه کشی به صورت دقیق از آغاز عرضه محصول از طریق وب‌سایت بانک، بروشورها و اخبار انجام شده است و همچنین اسامی برندگان نیز به صورت ماهانه در وب‌سایت و نشریه بانک سامان درج شده است.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول می‌توانند صفحه این محصول را در وب‌سایت بانک سامان مطالعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.