نظرسنجی آنلاین از مشتریان بانک دی

بانک دی با هدف بررسی مشکلات مشتریان خود در نوروز 95 و نیز میزان آشنایی آنها با نحوه ارتباط با بانک یک نظرسنجی برگزار کرده است.

عصر بانک؛به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی در این نظرسنجی که به صورت آنلاین و از طریق وب سایت بانک انجام شده است، با بهره گیری از پرسشنامه‌ای میزان آشنایی مردم و مشتریان با کانال‌های ارتباطی بانک دی سنجیده شده است.

 

از جمله سوالاتی که در این پرسشنامه پرسیده شده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: آیا در مراجعه به سایت بانک دی نیازتان برطرف شد؟ آیا با طرق دریافت مشاوره و راهنمایی از بانک دی آشنایی دارید؟ آیا با کانال‌های ارتباطی درباره حل مشکلات و مغایرت‌ها در بانک آشنایی دارید؟

 همچنین سوالاتی درباره اینترنت بانک، سامانه هوشمند خدمات مالی بانک دی ( www.766.ir ) و اینکه آیا مشتریان می‌دانند با اینترنت بانک چه نوع امور بانکی را می‌توانند انجام دهند، پرسیده شده است.

از دیگر اهداف این نظرسنجی آگاهی نسبت به مشکلات مشتریان شبکه بانکی در تعطیلات نوروزی است که سوالاتی در این زمینه طرح شده است.

مشتریان شبکه بانکی به ویژه مشتریان بانک دی برای شرکت در این نظرسنجی می‌توانند به وب سایت بانک دی به نشانی www.Day24.ir مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.