اصلاحات ساختاری بانک توسعه صادرات باعث جهش در سال95 می شود

مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت: با توجه به اصلاحات ساختاری انجام شده در سال جاری باید شاهد جهش در سال 95 باشیم و ظرفیت های خالی بانک در سال آینده را فعال کنیم.

عصر بانک؛دکتر علی صالح آبادی در نشست پایان سال مدیران و روسای ادارات و شعب تهران با اعلام این مطلب افزود: در سال گذشته دغدغه تامین منابع در بانک را داشتیم اما در سال 94 منابع ارزی و ریالی بانک توسعه صادرات در وضعیت خوبی قرار داشت.

 

وی تصریح کرد: بانک توسعه صادرات در سال 94 توانست با بانک های بزرگ سراسر دنیا ارتباط برقرار کند و علاوه بر برقراری سوییفت، بخشی از منابع بانک آزاد شد.

 

مدیرعامل بانک توسعه صادرات تعاملات برون بانکی را امری مهم در پساتحریم توصیف کرد و گفت : امروز علاوه ارتباط خوب بانک توسعه صادرات و بانک مرکزی، با مجموعه هایی چون صندوق توسعه ملی و سازمان مدیریت نیز تعامل سازنده ای داشته ایم.

 

دکتر صالح آبادی تصریح کرد: تمام مصوبات در بانک توسعه صادرات دارای پشتوانه بوده و به مرحله اجرا در آمده است.

 

مدیرعامل بانک توسعه صادرات با اشاره به قرارداد جدید ریالی این بانک با صندوق توسعه ملی به ارزش سه هزار میلیارد ریال  ابرازامیدواری کرد که در سال آینده خطوط اعتباری قابل توجهی از بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی به منظور تامین مالی صادرکنندگان دریافت شود.

 

وی با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی سال 95 و تصویب آن یادآور شد: باید تلاش کنیم بانک توسعه صادرات در سال 95 بهتر و مطلوب تر از سال 94 باشد.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.