شرکت توسن تکنو در پنجمین نمایشگاه کار

شرکت توسن در پنجمین نمایشگاه کار حضور فعال دارد.

عصر بانک؛ پنجمین نمایشگاه کار از تاریخ 16 تا 18 اسفند در دانشگاه صنعتی شریف با هدف ایجاد فرصت های شغلی در حال برگزاری است. این نمایشگاه شرایط مناسب و ملموسی را در فضای علمی دانشگاه میان دانشجویان و فارغ التحصلان علوم مختلف، کارآفرینان، صنعت گران و سازمان ها برای آشنایی بیشتر چه به لحاظ استعدادیابی و چه از جهت شناخت بیشتر افراد با جنبه های متفاوت کار ایجاد کرده است.

توسن به عنوان یک شرکتهای صاحب نام در ارایه راهکارهای بانکی و پرداخت در جهت حمایت از دانش آموختگان علوم مختلف تلاش می کند زمینه های قابل قبولی را برای رشد استعدادها فراهم کند.

 

جناب آقای محمد حسنی سرپرست جذب و بکارگیری شرکت توسن در همین زمینه اظهار داشت:

 

امسال شرکت توسن با ترسیم چشم اندازی دورتر به ابعاد برگزاری نمایشگاه نگریسته و به همین جهت تلاش کرده است به معرفی گروه توسن بپردازد تا بدین وسیله افراد با فعالیت گسترده این شرکت در زمینه های متفاوت آشنا شوند و هم با کشف استعدادهای جوانان بتواند سرمایه اصلی خود که همان نیروی انسانی است را ارتقا دهد و نیاز تعدادی از افراد را چه به صورت کار تمام وقت یا پاره وقت مرتفع سازد.

 

وی در ادامه افزود: بیشتر شرکت کنندگان در این نمایشگاه را شرکت های فعال در حوزه IT تشکیل می دهند و توسن نیز به عنوان یکی از فعالان این حوزه لازم است توانمندی ها و کارکردهای خود را به نسل جوان و دانشجو بشناساند.

 

سرپرست جذب و بکارگیری شرکت توسن در معرفی گروه توسن اذعان داشت:

 

در حال حاضر در گروه توسن بالغ بر 2000 نفر مشغول به کار هستند که به صورت جزئی این گونه است که در مرکز اصلی این شرکت که در زمینه نرم افزار فعال است 750 نفر فعالیت دارند که Core بانکی می نویسند و در حوزه پرداخت نیز وارد شده اند.

 

شرکت بعدی توسن تکنو می باشد که حدود 250 نفر پرسنل دارد و فعالیت اصلی آن در حوزه سخت افزار، POS های فروشگاهی و ATM است و کم و بیش در حوزه نرم افزارهای پرداختی کار می کند.

 

خبرنگار : فرخنده وثوق پور

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.