جلسه مشترک بانک قرض الحسنه رسالت و خانم آذر معماریان مدیر روابط عمومی نشریه فرهنگی هنری دنیای تصویر

دنیای تصویر که اکنون بیست‌ودو سال از انتشار آن می‌گذرد، از نشریات معتبر تخصصی و پرتیراژترین مجله‌ی سینمایی ایران است. همچنین خانم آذر معماریان و همسرش علی معلم، برگزارکننده جشن حافظ می‌باشند که بزرگ‌ترین گردهمایی هنرمندان سراسر کشور می‌باشد.

عصر بانک؛روز شنبه 1394/12/1 آقایان علی شهابی و مهران حیدری از واحد توسعه و تبلیغات استان تهران با حضور در دفتر نشریه فرهنگی هنری دنیای تصویر، با خانم آذر معماریان، همسر آقای علی معلم و مدیر روابط عمومی و تبلیغات این سازمان، جلسه‌ای مشترک برگزار نمودند. در این جلسه در مورد راه‌های افزایش همکاری بحث و تبادل‌نظر شد. خانم آذر معماریان که در کنار فعالیت هنری، سابقه طولانی در فعالیت‌های خیرخواهانه و خداپسندانه دارند و از برگزارکنندگان همایش‌های خیریه فراوان می‌باشند، خاطرنشان کردند: سنت قرض‌الحسنه، در صورت فراگیر شدن می‌تواند فقر را از جامعه بزداید.

 

ایشان ضمن ابراز تمایل به همکاری با بانک قرض‌الحسنه رسالت، افزودند که سایر خیرین را با بانک قرض‌الحسنه رسالت آشنا خواهم کرد تا با افتتاح حساب در این بانک بتوانند درزمینهٔ گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه مشارکت نمایند.

 

علی معلم از سال 1371 با تأسیس نشریه‌ی تخصصی و ماهانه‌ی دنیای تصویر به‌عنوان صاحب‌امتیاز، مدیرمسئول  و سردبیر فعالیت در حوزه‌ی ادبیات سینمایی را وسعت بخشیده است. دنیای تصویر که اکنون بیست‌ودو سال از انتشار آن می‌گذرد، از نشریات معتبر تخصصی و پرتیراژترین مجله‌ی سینمایی ایران است. همچنین خانم آذر معماریان و همسرش علی معلم، برگزارکننده جشن حافظ می‌باشند که بزرگ‌ترین گردهمایی هنرمندان سراسر کشور می‌باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.