یک تغییر انتخاباتی برای سپرده‌گذاران ثامن‌الحجج

برگزاری انتخابات مجلس دهم در روز هفتم اسفندماه موجب توقف پرداخت وجوه سپرده‌گذاران موسسه ثامن‌الحجج در بانک پارسیان در دو روز پایانی هفته جاری شد.

عصر بانک؛در حالی با توقف ممنوعیت موسسه اعتباری ثامن‌الحجج بانک پارسیان از سوی بانک مرکزی موظف به اجرای تعهدات این موسسه و پرداخت وجوه سپرده‌گذاران آن با زمان‌بندی و وجوه مشخص شد که این طرح رسما از سیزدهم بهمن‌ماه در دستور کار قرار گرفت. بر این اساس قرار شد تا سپرده‌ها در سه سطح کمتر از سه، پنج و 10 میلیون تومان و در دوره‌های مختلف پرداخت شوند به گونه‌ای که دارندگان سپرده‌های تا سقف سه میلیون از سیزدهم بهمن‌ماه تا سوم اسفند‌ماه، دارندگان سپرده‌های تا سقف پنج میلیون تومان از سوم اسفند ماه و همچنین صاحبان سپرده‌های تا سقف 10 میلیون تومان نیز از دهم‌ اسفند‌ماه با مراجعه به شعب بانک پارسیان سپرده‌های خود را تعیین تکلیف کنند.

 

اما با اجرای طرح واگذاری وجوه سپرده‌گذاران ثامن الحجج به منظور تسهیل روند این واگذاری‌ها به تدریج ابلاغیه ابتدایی بانک مرکزی دچار تغییر شد به طوری که مراجعه براساس آخرین عدد کد ملی برای سپرده‌گذاران حذف شد و از سویی دیگر زمان دقیق پرداخت‌ها تغییر کرد به‌طوری که هم‌اکنون سپرده‌گذارانی که منابع آنها تا سقف 10 میلیون تومان بود با تغییر زمان‌بندی این فرصت را دارند که از روز گذشته و بدون زمان پایانی مشخص برای دریافت وجوه خود مراجعه کنند.

 

اما در شرایطی که قرار بود در دوره پرداخت وجوه، کلیه شعب بانک پارسیان روزهای پنج‌شنبه از ساعت 10 تا 16 و همچنین روزهای جمعه در شعب شهرستان‌ها از ساعت 8 تا 13 پرداخت وجوه را انجام دهند، طبق آخرین اطلاعات کسب شده با توجه به این‌که در هفته جاری انتخابات مجلس دهم برگزار خواهد شد، فرآیند پرداخت وجوه به سپرده‌گذاران موسسه ثامن‌الحجج از ساعت 12 ظهر پنج‌شنبه ششم اسفند‌ماه و همچنین روز جمعه هفتم اسفند‌ماه متوقف خواهد شد.

 

در عین حال که پیش‌تر پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان به ایسنا اعلام کرده بود که قرار است به زودی در مورد پرداخت وجوه تا سقف سپرده 30 میلیون تومان نیز تصمیم‌گیری شده و تا قبل از پایان سال اجرایی شود. همچنین برای سپرده‌گذاران کلان نیز در سال آینده برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

 

/ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.