استارت آپ وین وین تلفن های هوشمند را جایگزین کیف پول شما میکند

اپلیکیشن پرداخت و وفاداری مشتریان در ایران این امکان را فراهم آورده است که پرداخت بدون محدودیت و بدون نیاز به کارت بانکی و وجه نقد انجام شود. این روش، راهکاری ایمن، سریع، راحت و به صرفه برای پرداخت است.

عصر بانک؛این اپلیکیشن که وین‌وین نام دارد، به عنوان استارتاپ برآمده از اولین دوره مرکز شتاب‌دهی شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (تریگ آپ) است که طرح‌هایی تشویقی برای مشتریان عضو باشگاه خود در نظر گرفته است.

این اپلیکیشن به مردم امکان می‌دهد پرداخت‌های خود را به صورت کاملا ایمن، رمزنگاری‌شده و بدون نیاز به وجه نقد یا کارت بانکی، باسرعت و به‌راحتی انجام دهند و از امتیازات، تخفیف‌ها و بن‌هایی که فروشگاه‌ها و مراکز طرف قرارداد برای آنها در نظر گرفته‌اند بهره‌مند شوند. اپلیکیشن وین‌وین در دو نسخه اندروید و ios ارائه شده است و امکانات متنوعی از قبیل پرداخت موبایل، دریافت بن خرید، مشاهده پذیرندگان بر روی نقشه، اطلاع از حراج‌ها و تخفیفات پذیرندگان و … دارد.

کاربران این اپلیکیشن می‌توانند بدون نیاز به همراه داشتن کیف پول خود و تنها با استفاده از تلفن همراه خرید و پرداخت کنند، پذیرنده‌های طرف قرارداد را روی نقشه بیابند، درباره فروشگاه‌ها نظر بدهند و فروشگاه‌های موردعلاقه خود را به دوستانشان معرفی کنند، تاریخچه خریدهای خود را مشاهده کرده و با استفاده از طرح‌های تشویقی فروشندگان هزینه‌های جاری خود را کاهش دهند.

در اپلیکیشن وین‌وین به هر فروشگاه یک صفحه اختصاص داده می‌شود که مانند اپلیکیشن ویژه آن فروشگاه عمل می‌کند و تمامی امکانات و اطلاعات موردنیاز مشتریان نظیر تصویر فروشگاه، اطلاعات تماس، لینک شبکه‌های اجتماعی، دریافت نظر و … را در اختیار آنها قرار می‌دهد. ویژگی‌های کلیدی وین‌وین عبارتند از:‌ پرداخت امن، دریافت رسید بلادرنگ، گزارش‌های جامع و نمایش پذیرندگان روی نقشه.

نحوه استفاده از این اپلیکیشن به این صورت است که مشتریان با استفاده از لینک www.payw.in این نرم‌افزار را دانلود و نصب کرده و با شماره تلفن همراه عضو این اپلیکیشن می‌شوند. در مرحله بعد اطلاعات یک یا چند کارت بانکی خود را که رمز دوم دارند در قسمت مدیریت کارت وارد کرده و صورتحساب خود را پرداخت می‌کنند.

گفتنی است که وین وین از تاریخ 28 بهمن 94 تا عید نوروز به افرادی که از طریق وین وین پرداخت خود را انجام دهند، به قید قرعه بن خرید از 100هزار تا 1000000 ریال پرداخت می‌کند. همچنین می‌توان با خرید از پذیرندگان دارای طرح تشویقی نیز تا 500 هزار ریال بن خرید دریافت کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.paywinwin.com مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.