پیشگامی بانک صادرات ایران در زمینه پرداخت وام های قرض الحسنه

​بانک صادرات ایران تا پایان دی ماه سالجاری بیش از ٧ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه را به زوج های جوان اختصاص داده است.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید، اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و انجام رسالت و مسئولیت های اجتماعی تا پایان دی ماه بیش از ٧ هزار میلیارد ریال وام را در سر فصل ازدواج و تهیه جهیزیه به حدود ٢٠٠ هزار نفر از متقاضیان پرداخت کرده است.  همچنین بانک متبوع در سال گذشته نیز ١٠ هزار و ٧٤١میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه را در سرفصل ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت و ٢٦٣ هزار و ٢٤٣ نفر را روانه خانه بخت نموده و تا پایان دی ماه سال جاری حدود ١١٠٠میلیارد ریال وام قرض الحسنه  را در سرفصل هایی همچون : کمک به مددجویان کمیته امدادامام خمینی(ره)، اشتغالزایی، مشاغل خانگی و… پرداخت کرده که این اقدام بانک منجر به گره گشای از مشکلات تعداد کثیری از افراد نیازمند جامعه گردد.

 

براساس آمارهای بانک مرکزی حدود ٢٢ درصد از کل تسهیلات پرداختی شبکه بانکی توسط این بانک به متقاضیان پرداخت شده است.

 

گفتنی است هزاران نفر از هموطنان نیازمند در اقصی نقاط کشور از این نوع تسهیلات استفاده نموده و دارندگان حساب های پس انداز قرض الحسنه به عنوان تأمین کنندگان اصلی منابع آن می باشند.

 

شایان ذکر است این بانک با ٤٧٧ هزار مشتری اینترنتی با میانگین بیش از ١٢ میلیون تراکنش در ماه با رشد ٢٠ درصدی در تعداد کاربران، صدور بیش از ٥٥ میلیون انواع کارتهای الکترونیک و با ٢٦٠٠ شعبه شعبه داخلی و ٢١ شعبه خارجی به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.